Topper!!!

Altijd goed

Ik ben vaste klant bij luxury4you door hun klantvriendelijkheid, goede merken en snelle levering. Zeer aan te raden voor de dames van tiener leeftijd tot oud die hun skincare naar een next level willen tillen.

Bestelling was snel binnen

Stuk goedkoper dan andere winkel en snel bezorgd.

Uitstekend!!

Steeds snelle levering, producten netjes verpakt!!

Snelle levering en professioneel advies

Al jaren last van pigmentatie. Huidtherapeute gaf op basis van mijn antwoorden en foto’s meerdere producten aan die ik thuis kan gebruiken zonder enige verkoop push. De volgende werkdag had ik alles in huis en kon gelijk aan de slag! Aangezien ik overdag werk kon ik gelukkig ook s avonds laten bezorgen. In 1 woord: super bedrijf !

Deskundig, reageren snel waneer er een vraag is, leveren snel en hebben precies de producten die ik nodig heb. Echt een aanrader!!

Fijne producten om te gebruiken!

Zeer goede service

Correcte levering, goede service, leuke staaltjes!

Perfect!

Bestel hier al langer en áltijd perfect!

Fijne webiste

Overzichtelijke site en snelle levering. Heel tevreden!

top

snelle levering, top producten

Betrouwbaar en snel

Goede producten, snelle levering en fijne service. Bestel hier al 2 jaar.

Maria galant

Alles verloopt perfect

Uitstekend!

Goede website. Super snelle levering. Keurig verpakt. Ook de proefjes die ik cadeau kreeg waren exact degene die ik graag wilde uitproberen. Ik ben zeer tevreden en kom terug!

mooi assortiment aan producten

Levering ging heel snel en met een duidelijke factuur. Mooie lijn aan producten.

Product op voorraad, snelle verzending en gratis monstertje!! Top

Fijne organisatie

Snelle reactie via chat. Goede en professioneel advies Snelle levering

Goede service en ruim aanbod

Snelle levering en een prima prijs.

tout a été très bien orchestré et livré très rapidement!

lors du dépôt du colis, tout était impeccablement rangé, structuré ! le seul soucis pour ma part est de devoir traduire le texte de néerlandais en français car c'est automatiquement en néerlandais vu mon nom de famille est néerlandophone.

Ben tevreden met deze webshop

Mijn bestelling komt altijd zoals wat beloofd is .

Goed bedrijf met snelle levering.

Goede producten duidelijke website met snelle levering.

super service en kennis

Eindelijk hele goede informatie over producten gekregen zonder verkoop push en heel veel kennis van zaken van Luxury4you. echt een aanrader als je echt wilt kijken naar jouw huid en de mogelijkheden witl overleggen. En zij hebben topproducten.

Snelle levering leuke attenties goede producten

Topbedrijf

Goede service en snelle verzorging!

2 Antwerpsestraatweg

Hoogerheide 4631 NL