Prima produkten, tegen een goede prijs, en supersnelle levering!!

Prima produkt!!...supersnelle levering. Echt een aanrader om hier te bestellen!!

vlot en vakkundig

Goede en snelle service !

Een goede en snelle bezorging !

Persoonlijke en super goede service. Levering is ook snel, hoewel dat niet voor mij de hoogste prioriteit heeft. Mooie producten.

Bestelling vlug en netjes binnen. Nabestellingen ook op de dag ontvangen wat ze beloven. En ook super leuk, ze zijn altijd zo royaal met proefmonstertjes!!

Snelle levering. Keurig verpakt.

Altijd goede service en snelle verzending.

Zeer aan te bevelen.

Perfecte service!

Snelle levering.

Geweldig zo snel en keurig bezorgd!!! En dat in deze tijd.

Goeie service, niet duur en geen bezorgkosten.

Goed en snel

Ruime assortiment van Klapp, bij bestelling is levering erg snel. Keurig verpakt met altijd een cadeautje, minis en kortingsbon. Super leuk.

Excellent assortment, fast delivery, nice gifts for your purchase

Snelle levering, betrouwbaar. Bestellen hier al een jaar producten.

Zoals altijd in orde!

Zoals altijd in orde ! Bij problemen bij het verzenden was er een correcte communicatie met verzender die meezocht naar een oplossing ! Het probleem is uiteindelijk opgelost en lag aan post.nl. Groeten en een fijn eindejaar !

Snelle levering en zo fijn die kleine proefjes

Nu voor de 2e keer besteld bij Luxury4you en ben hartstikke tevreden! En zo leuk en fijn om proefjes te ontvangen om nieuwe producten uit te proberen.

vriendelijke behandeling met de chat en snelle levering

Top service!

Duidelijke website, leuke aanbiedingen, snelle levering, helemaal zoals het hoort!

Altijd goed

Gewoon een perfect werkende online shop, goede producten, snelle levering, leuke proefjes cadeau

Aangepast advies en snelle service

Advies op maat door de consulente bij advies over Dr Baumann producten. Bestelling snel geleverd en netjes verpakt.

Top webshop!

Al jaren tevreden klant: goede producten, snelle en correcte verzending en eerlijke prijzen!

Doen wat ze zeggen

Hebben werkelijk alles op het gebied van huidverzorging en parfum . Komt goed verpakt thuis , ook bezorging is goed geregeld .

Fast delivery

Receive the order quite fast

Super klantvriendelijk en snelle levering

Ik ben onwijs goed geholpen! Mijn eigen schoonheidsspecialist had mijn producten niet meer op voorraad en daarom heb ik gebeld naar Luxury4you. Ze hebben me geholpen met mijn account, ze checkten direct of mijn producten nog op voorraad waren en ze hebben het direct naar me toe gestuurd (terwijl de deadline om te bestellen al voorbij was). Een dag later had ik alle producten binnen! Ik ben een hele blije klant!!

Klantvriendelijk en persoonlijk

Goed verzorgd, wanneer iets niet meer leverbaar is of later komt, wordt dit altijd netjes gecommuniceerd en er wordt meegedacht over een alternatief.

2 Antwerpsestraatweg

Hoogerheide 4631 NL