Good products!

I’m satisfied with the Skinceuticals products I bought in this website. Quick delivery and good customer service.

Tevreden klant

Ik heb voor de eerste keer hier besteld en super tevreden over de snelle levering . Ook heel fijn om staaltjes te ontvangen , zo kan je andere producten leren kennen .

top, alles in goede staat geleverd, vlotte en correcte afhandeling

voor herhaling vatbaar!

Top levering

Na bestelling snelle levering

Het aanbod is uitgebreid en service is snel en betrouwbaar.

Uitgebreid aanbod, goede en snelle service

De bestelling was er snel!

Ik kreeg bij mijn bestelling 3 gratis proefjes die ik zelf mocht uitkiezen, ik kreeg er 4 maar daar was er maar 1 van mijn keus terwijl ze volgens mij ook de proefjes kunnen maken. Beetje jammer want nu kan ik het gevraagde niet uitproberen.

Snelle en correcte service. Super.

Snelle en correcte service. Super.

Ben zeer tevreden.

Prima!!

Goed!!

top site

kan mijn producten altijd vinden en vaak nog meer... :-)

Snelle levering van heerlijke producten

Snelle levering van heerlijke producten en altijd leuke proefjes erbij. Top!

Aanrader!!

Snelle service en top klantenservice! Er was een foutje in mijn adresgegevens geslopen: 1 mailtje gestuurd en kreeg vrijwel onmiddellijk reactie dat ze het voor mij hadden aangepast. Snelle verzending en transparante communicatie, top!

Telefonisch en via mail goed te bereiken

Bestel altijd hier mijn producten.

Alles wordt goed geleverd mooi ingepakt. En goed dat ik zelf mijn sample mag uitkiezen. Helemaal perfect

Prima produktomschrijving en snelle levering!

Bestel producten al jaren, altijd goed geleverd!

Goede info, producten worden snel geleverd!

Snelle bestelling op tijd geleverd in goede, veilige verpakking voor het product.

Ben 100% tevreden klant. Bestel hier regelmatig crème en krijg er mooie proefjes bij!

Goed en vriendelijk geholpen via chat

Ik heb contact opgenomen via chat sessie. Goede uitleg gegeven hoe het in zijn werk gaat om een bestelling te plaatsen. Snelle levering en tevreden.

Altijd correct!! En vlot

Altijd snel en correct mijn bestelling

Perfect!

Prettige site met de mooiste merken. De levering is altijd heel snel, producten goed verpakt. Erg leuk: bij iedere aankoop krijg je miniatuurtjes. Je mag zelfs je voorkeur voor bepaalde miniatuurtjes geven en doe je dat niet, dan krijg je sowieso iets wat geschikt is voor jouw huid. Erg attent vind ik dat.

Goede prijs / kwaliteit verhouding en snelle keurige levering

Attent met proefjes van de produkten

top!

Altijd snelle en correcte levering.

Heel tevreden en tof dat ik zelf staaltjes kan kiezen

Super goede service en snelle levering!

2 Antwerpsestraatweg

Hoogerheide 4631 NL