Goede service, eerlijke prijs en snelle levering

Goede service, eerlijke prijs en snelle levering

Toegezegde afpraken over voorraad, levertijd etc. kloppen!!

De produkten die ik wilde waren ook, zoals de webshop vermelde, daadwerkelijk op voorraad. Geleverd op de toegezegde dag. En wat heel fijn was, er was echt geluisterd/gelezen..... want de proefjes die ik heb aangegeven warden ook daadwerkelijk, + 1 extra geleverd. Kortom dikke prima!

Duidelijke site en snelle levering van de producten

producten zijn op de site goed te vinden. Regelmatig kortingen. Snelle bezorging. Ik heb hier al regelmatig besteld en ben tevreden!

Ik heb alleen online ervaringen. Bestellingen zijn altijd snel en goed verpakt binnen. Het bijgeleverde monstertje is altijd fijn.

Altijd goed

Vaste klant dus heel tevreden

Perfect1

Snel en betrouwbaar

De bestellingen worden altijd de volgende werkdag geleverd. Helaas heb ik nu twee keer een incomplete bestelling ontvangen (twee stuks van hetzelfde produkt schijnt moeilijk te zijn), maar het ontbrekende item werd zonder problemen alsnog de volgende werkdag geleverd. Als de bestellingen gelijk de eerste keer compleet zouden zijn dan had ik een 5 sterren beoordeling gegeven.

Uitstekend!

Makkelijk te bestellen, snel geleverd, keurig verpakt! Ik kreeg 3 monstertjes cadeau en had gevraagd of het mogelijk was om een speciale bij te voegen ( serum) zodat ik die kan uitproberen. En ja hoor ik kreeg 3 stuks! Echt super. Volgende keer weer hier bestellen.

Kwalitatief goede producten voor een problematische huid. Producten worden ook snel geleverd.

Luxery4you is helemaal top!

Duidelijke website, indien nodig goed advies, snelle levering!

Aangename kennismaking

Op een snelle en efficiente manier verder geholpen.

super!

Ik bestel hier altijd mijn verzorgingsproducten van Maria Galland. Het is goedkoper dan bij een schoonheidsspecialiste, snelle en goede levering en je krijgt er nog monsters bij. Enorme aanrader!!

Scherpe prijs en snelle levering.

Luxery4you verkoopt mijn favoriete merk online. De prijs is scherp en de levering is snel. Je kan aangeven welk monstertje je graag wil ontvangen. Ik kies meestal voor de mini variant van hetgeen ik heb bestelD. Handig voor vakantie.

Topproducten geleverd met een snelle en goede service

Topproducten, duidelijke website, snel geleverd en interessante prijs

Prima, geholpen en levering

GEWELDIG!!

Om te beginnen vind ik de website heel uitgebreid met veel uitleg over de producten en een perfecte indeling per categorie. Heb al enkele malen producten besteld en ben erg tevreden over de snelheid van leveren. Leuk ook de bijgevoegde samples. Heb recentelijk contact gehad over een bestelling die lang op zich liet wachten. De fout lag bij Post.NL, maar een medewerker van Luxury4you heeft er alles aan gedaan om mij te helpen door navraag te doen, uitleg te geven en mij op de hoogte te houden. Chapeau!!. Kortom fijn bedrijf met prachtige producten en geweldige service.

Snele levering

Het prijs is toch loger dan bij andere Website maar de levering en na-verkoop service zijn zeer goed.

Voldoet volledig aan haar belofte!

xxx

Super geholpen met mijn vraag. Snelle levering Top

Uitstekend. Snelle levering

Zeer vlotte afhandeling !

Zeer vlotte afhandeling !

Alleen product opzoeken is lasting, is niet erg toegankelijk.

Snel en goed verholpen.

Het afhandelen van bestelling ging goed. Eén van de bestelde producten was helaas niet op vooraard. Dit was direct gecommuniceerd en er zijn verschillende oplossingen voorgesteld. Het terugstorten van het bedrag ging snel en zonder problemen.

Goede producten, goede communicatie

Ik ben erg blij met de goede kwaliteit producten die jullie verkopen. Als er iets is en ik stuur een bericht reageren jullie heel snel en lossen dingen snel op. Geen 5 sterren omdat de site wel wat soepeler zou kunnen lopen, bijvoorbeeld als je iets in het winkelmandje hebt en datzelfde product nog een keer toe wilt voegen moet je het opnieuw opzoeken.

2 Antwerpsestraatweg

Hoogerheide 4631 NL