Prima, snelle bestelling. Ik heb geen 5 sterr8gegeven, omdat de verpakking minder uitbundig mag.

Goeie ervaring

Snel en goeie levering. Top!

prima service, snelle afhandeling. Track & trace van KPN deed het niet. Ik kreeg de boodschap "verkeerde code"

Naar verwachting, niks op aan te merken.

geen opmerkingen

Zeer goede en snelle service

Zeer snelle, fijne en goede service.

super site

Een super tevreden klant erbij

De prijzen van de producten zijn goed en daarnaast werden er ook nog leuke testers bij mijn bestelling toegevoegd. Na 2 dagen was het thuis geleverd. Ik ga er zeker vaker een bestelling doen.

Zeer positief

Snelle service, goede producten, correcte prijs

Zeer goed.

Na bestelling via mail altijd zeer snelle en adequate afhandeling. Product binnen een paar dagen in huis en steeds updates omtrent vervoer e.d.

Lieve medewerkers & goede medische producten

Ik bestel mijn zonnebrand altijd via luxury4you omdat zei het enige bedrijf in NL zijn wat zonnebrand met ingrediënten die bewezen het beste bescherming tegen zon bescherming. De medewerkers zijn altijd vriendelijk wanneer je een vraag hebt over een product of de levering. Daarnaast hebben ze goede reinigsproducten. Een van mijn favoriete is de obagi exfoliated. Krijg ontzettend veel complimenten over mijn huid sinds ik deze producten gebruik. Wat helemaal fantastisch zou zijn is als ze Zuid Koreaanse skincare zouden verkopen, en Skinmedica. Ook geven ze leuke testertjes.

Keurige levering, zeker voor herhaling vatbaar!

Netjes snel mooi verpakt

Leuke betaalbare kleding

Duidelijke website, makkelijk te bestellen en snelle levering.

Snelle levering van heerlijke producten!

Mooie lijn van Meditopics gekocht, o.a. AHA crème! Goede prijs snelle levering!

Altijd een snelle levering

Mooie producten en snelle levering

Duidelijk, helder, fijn product (Academie).

Ze doen alles wat ze op de website beloven

Een goede ervaring want wat ze beloven, komen ze ook na.

Goede ervaring

Goede prijzen en snelle levering. Een foute levering werd super snel opgelost. Meer dan tevreden met Luxury4you!

Superprodukten met een superservice!

Top!!

Tevreden over levering en proefjes.

Snelle levering. Op een vraag van mij hoe ik aan een kortingscode kon komen helaas geen reactie.

Perfect geregeld allemaal!

Maandags bestellen, dinsdag in huis. Goed geregeld!

Super goed advies gekregen van de medewerker van Luxury4you

Ik had problemen met de online bestelling en mijn vertrouwde nachtcrème was uit het assortiment gehaald. De medewerker heeft mij een prima advies gegeven voor een andere nachtcrème. En door het meedenken over het online bestellen, is het me uiteindelijk toch gelukt. Ik ben heel tevreden over de service en de producten.

Fijne producten !

Fijne producten goed geprijsd snelle levering

Snelle levering.

Snelle levering. Top