Snelle verzending en top klantenservice

De verzending werd erg snel verzonden. Bij de bestelling zitten ook een aantal staaltjes. Het product werd blijkbaar aangepast door het merk zelf, maar nog niet op de website. De klantenservice kwam hiervoor vrijwel onmiddellijk met een erg gepaste oplossing. Zeker aan te raden. Ik kom zeker terug als klant!

Heel goed en snel!

Een snelle en correcte bestelling en levering ervaren, leuk dat je er een klein kadootje bijkrijgt!

SNELLE VERZENDING, GOEDE PRODUKTEN

Prima snelle service en fijn dat er proefjes worden meegestuurd. Verzending is altijd snel en goed verpakt. Het was jammer dat ik enkele dagen geleden een mail stuurde voor advies van diverse cremes en deze helaas niet kreeg tot op heden. Er is dan een service om te chatten en werkt het niet. Toch zal ik hier cremes blijven bestellen.

Snelle correcte levering

Snelle correcte levering

Goede producten en snelle reactie op vragen.

Zelfs in deze tijd, waar de bezorgtijd van de meeste pakketjes veel langer op zich laat wachten dan normaal, ontvang ik de bestelling van luxury4you wel heel snel! Verder vind ik de proefjes en de mogelijkheid om zelf aan te geven welke je wil uitproberen erg fijn gezien ik vrij allergisch ben en op deze manier eerst even kan testen.

Snel geleverd voor scherpe prijs!

Op internet gesneupt en deze site bleek de beste keus.

Gewoon professionele webshop!

Goede producten en advies! Ook snelle levering

Top producten

Snel levering

Mijn bestelling werd de volgende dag reeds geleverd, met andere woorden; super snelle service! Er was 1 product die later in de week zou geleverd worden, wat ik op zich wel jammer vond maar toen mijn eerste pakket aankwam bleken er heel wal staaltjes in te zitten van het product die in vertraging is. Super leuke surprise! Heel erg bedankt!

Supersnelle levering. Makkelijk en overzichtelijke site! En voordelig

Overzichtelijk Snelle levering Voordelig

Snel en vlot verlopen.

Prima !

Ik bestel steeds producten van Maria Galland bij jullie en de levering is steeds op tijd en mooie prijs ook!

Een aanrader

Goede produkten, correct en op tijd geleverd.

Snelle levering!

Snelle levering van heerlijke producten!!

Snelle Service top!

Blij mee

Altijd goed 3 samples en snelle levering

Hele goeie service, snelle levering binnen 3 dagen

MOOIE PRODUKTEN!

Erg goed geholpen en advies gekregen.

Ik had om een kleine wijziging gevraagd en prompt werd dat gehonoreerd. Heel fijn dat jullie zo flexibel zijn! Dan kom je graag terug!

Nette communicatie

Ondanks de vertraging vanwege tranport uit het buitenland in deze gekke tijd heb ik een goed gevoel overgehouden aan Luxury4you. Communicatie verliep goed en zodra de producten binnenwaren is alles netjes opgestuurd. Mooie aanbiedingen en mooie merken!

Blij met geleverde product en de fijne samples!

Snelle levering en fijn die bijpassende samples!

Snel ontvangen, breed assortiment

Fijn en snel