Zeer tevreden!

Regelmatig bestelling gedaan en altijd correcte service en snelle levering. Een foute bestelling van mijn kant werd adequaat en keurig opgelost!

Snelle service en reactie op vragen. Mijn bestelling werd snel en goed verpakt -maar zonder overkill aan verpakkingsmateriaal- geleverd.

Perfecte levering

Vandaag bestelling geplaatst en morgen bij mij thuis geleverd. Maria Galland super producten!

Fantastische webshop, heel betrouwbaar!

De beste producten aan de beste prijzen en tijdig geleverd. Top!

Goede service en goede producten

Luxury4You heeft een ruime keus aan Maria Galland producten. Deze zijn mijn favoriet en gebruik ik al jaren. Sinds een paar jaar bestel ik ze online by Luxury4You, een betrouwbare on-line winkel met ruime keuze en goede service. Wat ik met name echt leuk vind, is het feit dat je een paar kleine proefjes krijgt bij je bestelling, op die manier heb ik al een aantal x weer een mooi nieuw product ontdekt.

Super producten en top service!

Geweldige site

Superhandig om mijn favoriete schoonheidsproducten online te bestellen. Exclusieve producten, snelle levering en een klein cadeautje. Een aanrader.

Fijne winkel

Scherpe prijzen, snelle levering en keurige service in het geval van een probleem.

Goede producten, duidelijke website, snelle levering

Ik bestel al jaren producten van Maria Galland bij Luxury4you en ben erg tevreden over de kwaliteit van de producten, de duidelijke uitleg van de producten en de snelle levering.

Je krijgt er super luxe testers naar keuze bij!

Snelle en goeie service, ook op chat schitterend advies

Snelle en goeie service, ook op chat ook professioneel advies

Super snelle levering

Mijn pakket is super snel geleverd en ik heb een top product ontvangen!

Super producten Maria galland

Producten top, prijzig maar elders duurder. Service heeft mij nooit teleurgesteld. Altijd binnen een dag binnen!

Geweldige producten en snelle levering.

Ruime keuze qua producten. Leuke kortingen. Heel fijn de snelle levering.

Altijd vriendelijk en zeer klantgericht. Prettig om daarheen te gaan.

Super goede service!!

Je merkt dat ze professioneel zijn en je echt graag helpen en tegemoet komen waar nodig.

SUPER service. Snel, netjes verpakt en alle proefjes zolas gewenst :-)

Makkelijk 'leesbare' site, mooie duidelijke afbeeldingen en een fraai assortiment aan fijn geprijsde kwaliteitsproducten. Daarnaast is het heerlijk om mooie proefjes te ontvangen om bepaalde producten uit te kunnen proberen.

Snelle bezorging. Heerlijke produkten

Zie hierboven

Perfect snelle levering en goedkoop

Voor het eerst besteld,zeer snelle levering,ondanks de Paas en het Coronavirus.Zorgvuldig verpakt.

Snelle levering en hele fijne producten

Ik gebruik de producten van Maria galland. Producten worden snel geleverd en boven een bepaald bedrag mag je drie proefjes naar keuze bijbestellen! Erg fijn, alleen maar goede ervaringen met deze webshop

snelle levering , goed verzorgd.

huidverzorgingsproducten van Maria Galland

Concurrerende prijze, snelle levering!

Koop regelmatig en ben uiterst tevreden met de kwaliteit, de prijzen van de producten. Snelle levering.

Snel & correct

Gemakkelijk te vinden wat ik zocht. Snelle en correcte levering

Super behulpzaam en fijne service.

Ik werd heel fijn geholpen. De producten kwamen snel aan en het was allemaal helemaal in orde.

2 Antwerpsestraatweg

Hoogerheide 4631 NL