Super snel geleverd, dinsdag besteld en de volgende dag al binnen

Helemaal prima !

Ruime keus in mooie producten en snel geleverd.

vlotte afwerking van de bestellingen

als er iets niet klopt met de levering wordt het per omgaande geregeld zonder vervelende zaken. Dat schept vertrouwen voor de toekomst!

Geweldig!!

Iedere bestelling die ik bij Luxury4you plaats is iedere keer opnieuw een succes! De service en proefjes die je ontvangt is ongekend. Ik zal hier steeds opnieuw bestellen

zeer professionele informatie over producten

zeer correct en supersnelle levering! kan niet beter!

Perfecte service voor een perfecte prijs!

Heel tevreden over Luxury4you. Snelle levering Prijzen zijn goedkoper dan op andere websites

goede masacara

alleen, waarom wordt zo'n klein object in zo'n enorm grote doos verzonden, kan ook als brievenbus pakketje.

Altijd tevreden

Altijd goed !! maar deze keer moest ik 6 dagen wachten op mijn bestelling.Toen ik jullie belde heeft een van jullie medewerkers me heel goed uitgelegd wat de oorzaak was en daar konden jullie niets aan doen.

Ben blij regelmatig mijn crème bij Luxury4you te kunnen bestellen.

Bij mijn vroegere schoonheidsspecialiste kocht ik de dagcrème van dr. Baumann. Na haar overlijden kwam ik erachter dat ik die nu zelf bij u kon bestellen. Ben heel tevreden met de manier waarop dit gaat: snel en goed verzorgd. Leuk ook de kleine testers die erbij verpakt zitten!

Super snelle levering. Keurig verpakt. Top

Het door mij bestelde product werd super snel geleverd.

Altijd snelle service

De extra korting zorgde ervoor dat ik een extra product erbij heb besteld.

Geweldige service

Had een bestelling gedaan waarbij de korting niet klopte, contact gezocht, het werd meteen netjes opgelost

Geweldig bedrijf snel bezorgd en bij een bestelling gratis proefmonsters

Snelle bezorging en gratis proefmonsters bij een bestelling in een woord top

Foarte rapida livrarea efectuata

Ok

Super goed

Professioneel, kundig en klantvriendelijk.

Fijne webwinkel

Mooie cosmetica , snelle levering

Toppers!

Deskundig, snel en persoonlijk

Snelle service Goeie producten

Snelle levering fijne aanbiedingen

Pakket werd snel geleverd. Ook fijn dat proefjes bij zaten om te proberen.

Fast deal

Very good selection of products , fast sending

Makkelijke site, snel geleverd.

Goede producten, goede prijs en ook de proefjes zijn top omdat je zelf kan aangeven wat je graag wilt uitproberen

Correcte en snelle afhandeling

Duidelijke bestel procedure, heldere factuur en snel geleverd.

Ruim aanbod van producten

Ik was geruime tijd op zoek naar bronzecran mat van academie, wat in België niet meer te verkrijgen was, tot ik het hier terug gevonden heb. Meteen besteld en jawel een dag later werd het reeds geleverd. Dit alles tegen een prima prijs.

2 Antwerpsestraatweg

Hoogerheide 4631 NL