Altijd tevreden

Snelle levering en goede samples erbij.

Lekker snel. En goed

Goede service!

Mijn bestelling geplaatst en deze kwam ook vrij snel. Tevreden klant!

Duidelijk bestelproces, goede communicatie, zorgvuldig verpakt en snel geleverd.

prima, snelle levering

Gemakkelijk online uitzoeken, snelle levering van je favoriete product

Goed bedrijf!

Makkelijk bestellen, snelle levering. Ik belde voor een vraag en werd vriendelijk en deskundig te woord gestaan.

snel antwoord, geen tegemoetkoming

Snel antwoord, wel jammer dat er geen tegemoetkoming komt als er iets misgaat.

Goede service en snelle levering

Super goed geholpen, hele mooie producten !

Al jaren fan van luxury4you: mooie producten, diverse verzorgingslijnen, betaalbare prijzen. Grote fan van maria galland! Krijg altijd diverse monstertjes om uit te proberen, dat waardeer ik enorm. Zo kun je ook andere producten testen die geschikt zijn voor je huid en heb zo al diverse producten aangeschaft. Zeker ook voor de droge, vette en-of gecombineerde huid veel keuze !

prima organisatie, behulpzaam en tegemoetkomend

prima organisatie, behulpzaam en tegemoetkomend

Hele fijne webshop met veel keus

Een webshop met veel keus, mooie producten en goede service. Tot nu toe totaal geen problemen met leveren gehad. Mij maakt het blij!!!

Zorgvuldig en mooie producten

Producten zijn verfijnd, uitgebreid assortiment en duidelijke uitleg bij de producten op de site. Voor aanvullende hulp krijg je snel en uitgebreid antwoord. Levering is snel en de website is overzichtelijk en helder weergegeven. Prima dus.

Fijne webshop

Crème besteld van Maria Galland . Was ook nog een leuke korting ivm koningsdag . En drie hele fijne proefjes van Maria Galland erbij ontvangen .

goed ën goedkoper

maakt waar wat ze schrijven ën snelle levering

Snelle en correcte levering

Snel en degelijk

Snel en met een ophaalpunt. Fijn dat er een staaltje bij zit. Goeie producten.

World class

Super prompt delivery plus a fantastic little bag of miniatures! Skinceuticals products are fabulous albeit pricey but worthwhile!!

super

ik had rekening gehouden met een aantal dagen voordat het artikel geleverd zou worden maar tot mijn blijdschap was het de volgende dag al geleverd. ook mag je bij een bepaald bedrag een tester aanvragen en ook daar is op gelet. Ik zal zeker hier weer bestellen

Grote aanbod.

Super snelle levering naar België, grote aanbod van top merken en ik krijg altijd veel staaltjes bij mijn pakketje. De enige minpunt is de website, niet zo gebruiksvriendelijke user interface.

Adequaat en zeer betrouwbaar

Snelle levering van bestelde producten

Superproducten met een snelle levering!!

Snel, betrouwbaar met de beste prijs! Heel tevreden.

Klantgerichte service

Het juiste product conform afspraak op tijd geleverd.

Snel verzonden, goede prijs en prima product

Snel verzonden, goede prijs en prima product

Betrouwbaar met redelijke prijzen.

Altijd snelle leveringen, kortingen en de bijgeleverde monsters altijd een verassing. Ben uiterst te vrede over mijn bestellingen betreft het merk Klapp. Groetjes Alida laveber

Ik ben zeer tevreden met luxury4you. Alles word netjes geleverd met als extra kleine probeerverpakkingen.

2 Antwerpsestraatweg

Hoogerheide 4631 NL