Snelle levering. Netjes verpakt. Producten zoals omschreven.

Zeer goede ervaring.

Ik bestel mijn producten, ruime sortering. En…….. ik heb het heel erg snel in huis.dus…. Volgende keer weer bij Luxury4you bestellen.

Duidelijke webshop. Snelle bezorging!

Product kiezen, bestellen, betalen , goed verpakt en de bezorging, helemaal top

Kiezen , bestellen, betalen, goed verpakt en bezorging top .

Goeie service

Snel geleverd en super fijn product

Ik vroeg om advies en heb 2 samples gekregen die mij hebben geholpen. Ga zeker vaker bestellen hier. Ken veel merken nog niet dus zal ook wel leuk zijn

Zo lang ik al bij jullie bestel heb ik nog nooit geen problemen gehad.

Eigenlijk niks meer aan toe te voegen. Super tevreden

Betrouwbaar en zeer correct

Fijne webshop. Klantvriendelijk. Snelle en correcte levering van goede producten.

Ik ben tevreden klant.

De bestelling is netjes en snel afgeleverd en behulpzaam medewerkers.

Super snelle afhandeling, daags na de bestelling had ik mijn pakketje al.

Superservice, snel en altijd 3 proefjes!

Goede betrouwbare service. Snelle levering en altijd de gewenste 3 proefjes. Top!!

Super****

super site met al mijn favoriete producten

hele makkelijk site, waarbij ik altijd samples krijg van de producten die ik vraag. Leveren ook snel!

Ook bij deze bestelling heel erg tevreden. Ik ben een wederkerende klant ;-)

Correcte snelle klant vriendelijke leveringen

Indien nodig klantvriendelijke hulp

Altijd in huis wat ik nodig heb en heb het binnen no time in huis!

Geweldig om bij jullie te bestellen. Alles is duidelijk, overzichtelijk, snelle service en goede communicatie met de klantenservice. Top! De samples zijn altijd leuk en als ik een sample aanvraag die er op dat moment niet is doen jullie de moeite om me toch weer blij te maken.

Collageen gekocht

Heb telefonisch contact gehad met een medewerkster. Zij heeft mij goed geholpen en uitleg gegeven over de product n die ik heb gekocht. Producten zijn besteld en snel ontvangen.

Zeer vlotte meewerking en super snelle levering

Skinceuticals silymarin CF En Skinceuticals blemisch+âge defense Zijn top producten ! En zeer fijn om zoveel staaltjes te ontvangen zo heb ik ook niet nieuwe beste dag/zonnecreme ontdekt! Bedankt!!!!

Al jaren betrouwbare en vlotte levering!

Heldere website, herkenbare eerdere bestellingen. Vlotte verzending en levering van producten. En zorgvuldig verpakt!

Très bonne expérience achat

Livraison rapide et conforme au descriptif.

Mijn favorieten producten bereikbaar met 1 druk op de knop.

Snel bezorgd en altijd leuke producten om uit te proberen

al jarenlang super tevreden

keuze van de beste merken die ook door mijn dermatoloog worden geadviseerd. Snelle levering. Vreugde bij het openen van de goed verpakte producten en de leuke samples!

Snelle nette levering

Ik ben heel blij met Luxury4you. Snelle levering en goede prijzen. Heel fijn en altijd leuk de monstertjes die je erbij krijgt

Fijne zaak!

Erg goede ervaringen met Luxury4you. Duidelijke site, mooie merken. Bij een vraag via de chat krijg je snel een goed antwoord, er werd zelfs telefonisch contact met me opgenomen om me te adviseren. Ook de miniatuurtjes die je altijd bij je bestelling krijgt vind ik erg royaal.

2 Antwerpsestraatweg

Hoogerheide 4631 NL