Tijdige verwerking. Goede levering. Correcte prijs. Veel staaltjes om nieuwe producten te leren kennen. Ben er super blij mee. Ik ga zeker nog terug bestellen.

Doen wat ze zeggen ..krijg wat ik wilde...alles op tijd ..zeer tevreden!!

Gewoon , alles prima

Mooie producten , redelijke prijzen. Zelf gebruik ik Dr. Baumann producten

Snelle levering, fijn product, alles was prima.

Dat ik krijg wat ik besteld heb.

Goede ervaring met de producten van MariaGalland. Ook de proefjes die ik bij m’n bestelling ontvang zijn heel prettig.

Voor herhaling vatbaar!

Bestellingen worden correct afgehandeld. De mini’s zijn kleine cadeautjes voor mij❤️

Zeer positive

I’ve received 50% op the samples that I asked so I’m happy to get a try first.

Prachtige creme die de huid hersteld

Mijn huid heeft veel te lijden door de winterse buien. Deze creme zorgt voor voeding en herstel!

super snelle levering !

Steeds een kleine attentie bij elke bestelling !!

Betrouwbaar - goede communicatie

Ik heb louter positieve ervaringen met L4Y! Erg betrouwbaar en prettige site om te bestellen met goede communicatie en opvolging van je order tot levering. Enkel keertje afwijking op mijn bestelling gehad welke pro-actief werd gecommuniceerd.

Goede service en snelle levering

top: vlotte service & geleverde producten in perfecte staat

Ik koop hier al jaren verzorgingsproducten van mijn favoriete merk Valmont, telkens binnen twee dagen geleverd inclusief veel fijne, extra proefjes. Ben heel tevreden: betrouwbare site, vlotte en correcte afhandeling van bestellingen.

Fijn product en prima bestelproces

Heel fijn product gebruik het al jaren en bestellen ging ook prima en snel, had product besteld en De volgende ochtend al in huis.

Zeer tevreden!

Snelle levering. Ik mocht aangeven welk proefje ik zou willen hebben, krijg ik daar ‘gewoon’ een mini potje van toegestuurd. Helemaal blij mee en zeer attent!

Beste webshop voor gespecialiseerde skincare

Ik bestel vanuit belgie en de dag na aankoop heb ik het pakketje. De staaltjes zijn altijd aangepast op mijn type huid, wat ook top is! Verder vergelijk ik altijd de prijzen en zijn ze het goedkoopste. Happy klant hier :).

Producten als omschreven en snelle service

Goede service en snelle levering! Leuke bijkomstigheid is dat je bij de bestelling vaak een proefmonster krijgt en hierbij je persoonlijke voorkeur kan aangeven!

Producten zijn netjes verpakt en worden snel geleverd

Betrouwbaar bedrijf, klantvriendelijk

Krijg bij vragen zeer snel antwoord, producten worden snel geleverd. Zeer goede producten. En altijd wat proefjes gratis.

Uitstekend product.

Goed advies, behulpzaam, snelle levering en complete webshop.

Ik bestel graag bij jullie. Snelle levering, gratis proefjes naar keuze zijn ook heel fijn om nieuwe producten uit te proberen.

Prima service, snelle levering mooie producten

Prima service, doen wat ze beloven.

Goed priduct en snelle levering

Snel geleverd en goed product

Bestelling super vlot geleverd.

Duidelijke website. Snelle levering

Led hals masker

Super tevreden van de led masker, de rimpels in mijn hals zijn na 3 maanden verdwenen !! Ik ben een 60 jarige dame, dus het was al goed gerimpeld mijn hals, jammer dat ik geen foto’s kan hier plaatsen.

2 Antwerpsestraatweg

Hoogerheide 4631 NL