Uitstekend en snelle levering!

Ik heb een goede ervaring met bestllingen en snelle levering!

Duidelijke informatie over de producten, vandaag besteld is bijna altijd morgen in huis, met testertjes naar je wens. Verpakking en aflevering meer dan prima. Ik ben al 3 jaar een hele tevreden klant. NB ik ben alleen klant in de webwinkel.

Snelle levering, prima afhandeling.

Vlot snel en prima levering. Top producti

Alles in orde. Bestel zeker nog op deze site.

Helemaal top

Bedankt helemaal top

Productbestelling De Mela voor gezicht

Ik heb De Mela besteld, uitstekend product. De bestelling kwam binnen korte tijd aan. Ik zal in de toekomst zeker bij jullie bestellen.

Snelle levering, Goede prijs.

De producten zijn netjes verpakt en worden op tijd bezorgd. Heel fijn dat er altijd 3 proefmonsters bij zitten.

Snelle en correcte levering van goede producten. Altijd met fijne proefjes. Top.

Zeer tevreden klant

Fijne producten en blij met de uitstekende service. Prettig telefoongesprek gehad met Ingrid, want ik had nog wat extra advies nodig over één van de producten die ik wilde aanschaffen. De levertijd van de bestellingen is goed en ook de producten worden zeer netjes verpakt. Met aandacht en liefde. Ik heb nu al twee keer besteld en zal dat absoluut de volgende keer weer doen.

De bestelling is snel geleverd. Ik krijg altijd gratis proefjes. Heel handig om een andere crème te proberen. Telefonisch goed bereikbaar en ik word altijd vakkundig geholpen. Vaak leuke aanbiedingen. Dit bedrijf beveel ik iedereen aan.

Uitstekende service en productkwaliteit

Uitstekende service en productkwaliteit. Ik was zeer aangenaam verrast door de snelle levering, de beschikbaarheid van een assortiment van alles wat je nodig hebt, evenals de kwaliteit van de goederen. super winkel! Ik zal het verder gebruiken.

In het account kunnen bestellingen herhaald worden. Het zoeken op de website naar mijn merk van producten is wel lastig.

Super snelle correcte levering. Je krijgt er ook de gevraagde staaltjes bij!

Beste Ik heb de gevragde sampels gekregen De medewerkster deed er niet moeilijk over Dank je wel Het bestelde produkt is eveneens zeer goed Mijn huid straalt en is gaver en gezonder uit komen zien Alleen is het produkt erg duur Maakt het produkt 15 % permanent goedkoper gezellig en gezond 2023 Bedankt Groeten Lawrence

Bij bestelling verloopt alles goed

Snelle aflevering en goede producten

Vlotte bezorging

Goed advies en snel bezorgd

Vlugge levering , betrouwbaar , tevreden klant

Betrouwbaar en vlugge verzending

Snelle levering erg fijn

Website werkt goed en snel. Levering snel. Fijn

Goed assortiment en goede voorraad

Alles snel & goed geleverd. Met één kanttekening maar daar kan het bedrijf waarschijnlijk weinig aan doen. Post NL had het pakketje "gewoon" voor de voordeur gezet (omdat er niemand thuis was). Best een risico omdat er toch een redelijk bedrag aan waarde in het pakketje zit.

Snel en accuraat

Bestelling en levering ging snel en accuraat. Prijs/kwaliteit is in orde en leuk dat je testertjes ontvangt, zo kan je producten eerst testen of nieuwe producten ontdekken.

Snelle levering!

Snelle levering!

Mooie producten en snelle levering.

Fijn contact, top service.

Bedankt voor het professioneel advies en de snelle levering. Goed team wat communicatie opvolgt.

Leuke korting, snelle levering, en fijne proefjes!

2 Antwerpsestraatweg

Hoogerheide 4631 NL