Al veel crèmes besteld. Maar nog niet veel korting gehad.

uitstekend

snel bezorgd

Heel positief

Ook via chat heel positieve ervaring, snel antwoord op gestelde vragen.

Heel goede service

Bij vragen over producten ontvang ik een duidelijk en onderbouwd antwoord. Bij wijzigen van een e-mailadres doet men er alles aan om dat naar wens uit te voeren. Zelfs door het inschakelen van een ICT afdeling.

Overzichtelijke site, razendsnelle levering en aanvraag proefjes worden gehonoreerd; top!

Bij toelichtingen een verzoek voor een bepaald type monster aangevraagd en dat werd ook echt gelezen. Ik kreeg zelfs een extra mini-sample erbij. Alleen maar goede ervaringen met deze webwinkel!

Super tevreden

Ik bestel vandaag morgen thuis. Makkelijk site

Uitmuntend

Perfecte service, snel geleverd, fijne promoties

Very responsive

Very good and fast service. I was impressed with personal touch and advices. Thank you.

Goede ervaring.

Alles word netjes volgens afspraak geleverd.

Heerlijke spullen.

Top producten. Vandaag besteld en morgen in huis. Met gratis proefmonsters.

top

Veel keus, voordelig, en snel geleverd

Vlotte levering!

Snelle en correcte levering

Service en snelle levering van producten

Ben al geruime tijd cliënt van de site en blij met deskundig advies.

Mijn bestelling was later dan voorzien en ik werd daar prima van op de hoogte gehouden .

zeer tevreden

Snelle levering bij contact heel klant vriendelijk en behulpzaam

Bestellingen gaan vlot en zonder problemen.

alles ging uitstekend

Ik heb nog maar 1 keer iets besteld en dat ging uitstekend. Ik ga hier waarschijnlijk vaker bestellen om andere produkten uit te proberen.

alles ging uitstekend

Een betrouwbare klantvriendelijke thuiswinkel.

Altijd de leveringen vlug geleverd. De goedkoopste,altijd fijn de proefjes bij elke levering. Een tevreden klant.

2 Antwerpsestraatweg

Hoogerheide 4631 NL