Betrouwbaar en goede comfort matras

Comfort van het matras voelt zo ontzettend goed aan. Maxim en optimum met een gel topper. We slapen er beiden heel goed op. Een pluspunt vind ik de website, makkelijk en betrouwbaar en telefonisch heb ik gelukkig heel goed advies gekregen.

Goede en snelle levering

2 toppers besteld van 90x200. In werkelijkheid Is de topper 92cm breed. Als je er dus 2 besteld kom je aan een breedteverschil van 4cm!!! Hierdoor krijg je een beetje een "overhang" aan beide zijden: is een beetje jammer. Verder een heerlijke topper...

Een deskundig advies gekregen

Ze vroegen mijn gewicht, en waarom ik een topper wilde. Naar aanleiding daarvan zijn we samen tot een beslissing gekomen

Perfecte dienst!

Ik was zoekende naar een goede topper die ik op mijn stevige matras kon nemen. Ik kwam uit bij Droommatras en ben zeer goed geholpen en geadviseerd. Ik slaap weer heerlijk.

Goede klantenservice en snel reactie terug

We hebben hier een topdesign matras gekochte, Ligt lekker en heerlijk geslapen Kan dit bedrijf zeker aanbevelen.

Perfecte klantenservice

Super! Had geen idee welk matras ik moest nemen. Contact gehad met de klantenservice en onwijs goed geholpen. Ligt nu op een fijne stevige matras met een heerlijk topper! Kon niet beter. Super bedankt Droommatras!

Verkeerd matras geleverd

Ik had een matras van 26cm dikte besteld, en heb een matras van 21cm dikte ontvangen. Waarschijnlijk heeft het matras een groot deel verloren aan het vacuüm verpakken. Helaas te laat op google gezocht naar de gevolgen van het vacuüm verzenden van matrassen. Tot nu toe werkt ‘droommatras’ nergens aan mee, ondanks alle foto’s. Ze kunnen over een maand een monteur sturen om het zelf na te meten en kijken dan verder. Totaal geen klantenservice hier. Eerder ‘nachtmerrie matras’ dus

Geen rugklachten meer: ESLA matras

Nu enige tijd geslapen op een Esla matras en geen rugklachten meer. Niet verwacht dus daar zo blij mee. Goede, correcte en echt prettige klantenservice. Bezorging van de matrassen liep ook goed. Vriendelijke bezorger met vooraf duidelijk wanneer de matrassen geleverd werden De persoonlijke aandacht en prettige afhandeling en een kwalitatief matras. TOP

Top product! Top service!

Super goed geadviseerd door de klantenservice met mijn wensen (split + katoen) Beste aankoop ooit! Slaap weer als een roosje op mijn topper! Nogmaals bedankt voor alle zorg dames!

All seasons dekbek is meer een winterdekbed en kan niet retour

Ik heb online een dekbed besteld die geschikt zou zijn voor alle seizoenen. Ik heb het dekbed uit de verpakking gehaald en voelde al gelijk dat deze wel heel dik en zwaar was. Helaas mag hij niet meer retour omdat het een hygiëne product is, maar je moet toch kunnen voelen hoe een dekbed voelt? Het Emma all season dekbed is geen dekbed die geschikt is voor de zomer. Dit is echt een dik dekbed die geschikt is voor de winter. Ik zou niemand aanraden om hier te kopen. Je kunt het product dus niet zien/voelen, want dan mag het gelijk niet meer retour. Waardeloze service. Je kunt een dekbed beter in een winkel kopen.

Goed topdekmatras en matras

Zeer tevreden over mijn 7 Comfort Maxim met 9 cm koudschuim topdekmatras. We slapen er heerlijk op. De ervaringen zijn goed met Droommatras en de het matras en de topper beiden zeer luxe afgewerkt, goed dik, royale beleving. Levering volgende dag.

Geweldige service

Maandag een 180x200 topper bestelt, dinsdag geleverd. Matras nu uitgelegd en vanavond lekker slapen. Top service.

Heerlijk matras!

Ik heb voor een lekker hard matras gekozen ivm met rugklachten en ben erg tevreden! Ook levering was perfect!

TOP matrassen van Droommatras: Esla matras

Na jaren lang gelegen te hebben op verschillende dure merk matrassen, nu eindelijk geen rugklachten meer. Op gehoopt en gelukkig ook waar gemaakt. Blij met het Esla matras.. Goede ondersteuning, ik word zelfs niet meer zwetend wakker. De klantenservice ook in 1 woord top, beleefd, meedenkend. Ik ben goed adviserend/geïnformeerd. Zelfs de leverancier was goed, vooraf duidelijke afspraken gemaakt over wanneer de matrassen zouden komen, alles in goed overleg. Uiterst vriendelijke en correcte bezorger,. Waar vind je die nog. Zie hoe belangrijk de persoonlijke benadering is! Aanrader dus!

Fantastisch!

Zeer goed geholpen door de klantenservice, snelle levering van de topper en slaap er heerlijk op! Ja, ben zeer tevreden.

Maandag4/6/24 topper hard besteld 5/6/24 1300 binnen gehad,super snel geleverd ff 6 uurtjes uitgelegd en geweldig geslapen,wel even een topper hoeslaken gehaald wel zo makkelijk maar ben er blij mee.

Fijne klantenservice!

Ik had een vraag over een topmatras die ik al eens eerder had besteld, de klantenservice was heel behulpzaam en zocht het (snel) voor mij uit. Nu (bijna) dezelfde topper in een andere maat, heel even wennen maar slaap er nu heerlijk op!

Heerlijke topper

De topper afgelopen week ontvangen We hebben sinds tijden niet zo goed geslapen Twee vrienden van ons hebben er gisteren ook gelijk op aanraden van ons een besteld

Heel blij mee.

Snel geleverd voor een redelijke prijs. Ons bed van*** naar *****. Top

Super matras, super service

Geweldig geholpen en geadviseerd door een vriendelijke dame aan de telefoon. Zeer tevreden met mijn aankopen.. super matras, super Servis dus.

Snelle levering, Scherpe prijs en zeer fijn matras

Hep spijt dat ik niet eerder me matras heb vervangen. Dankzij droommatras heb ik nu een betere dikkere matras wat echt me slaap heeft verbeterd. En dit ook nog voor een scherpe prijs. Ook vriendelijke klantenservice die me heeft geholpen met het kiezen voor de beste matras ook voor me rug. Snel geleverd.

Matras is super.

Matras is super. Info: heb niet kunnen vinden wat is het gewicht en dat die opgerold wordt geleverd.

Voldoet aan mijn verwachting

Ik heb deze matras gekozen omwille van lage rugpijn en tot op vandaag brengt de matras de verwachte verlichting.

Fantastische service en een heerlijk matras

Kan het iedereen aanraden om hier een matras te kopen. De prijs kwaliteitverhouding en de service via de app is ongeevenaard

Blij met ons topmatras Dekbedden zijn ook fijn, voor mij wat te warm. Kussens wat vulling uitgehaald !

Pascalweg 9

4104BE Culemborg