Sehr gut!!

Ich bin sehr begeistert von dem Unternehmen. So schnell war noch nie eine Bestellung bei mir. Auch ein Umtausch ging so unglaublich schnell. Hier bestelle ich gern wieder

Relativ zufrieden

Bis auf dass es in meiner Größe keine Binder gibt (weiß nicht ob ich mich drüber trau welche nach Maß anfertigen zu lassen), bin ich relativ zufrieden, die Binder hab ich zurückgeschickt, was im vergleich zu so machen anderen online Stores, sehr unkompliziert war und gut funktioniert hat, mit allen andern gekauften Produkten bin ich bis jetzt zufrieden

Nul

Site nul. Binder de mauvaise qualité. Mauvaise coupe. A éviter absolument. Vu le prix on pourrait s'attendre à de ka bonne qualité

• Nous recommanderiez-vous? Non

Fantastic, quick and effective.

Happy to have found this product for the desired purpose, I was delighted to find out that the company is trans-owned which sealed the deal for me. The product was shipped the same day I ordered and was delivered the next day. The panties are highly effective, and comfortable to wear throughout the day. Recommend recommend!

heel fijn

hele fijne binders en ook niet heel duur. ik raad het aan

Een échte aanrader!

Zijn heel goed, vriendelijk en uitgebreid geholpen. Goede adviezen gekregen en heel mooi product ontvangen!

Moeilijk om je eerste binder uit te zoeken, maar wel ok

Ik probeerde eerst de binder met rits maat L. Die zat veel te strak en maat XL was uitverkocht dus kocht ik de normale binder maat XL. Die was veel te groot. Toen kocht ik maar L van de normale binder en die zat wel goed. Er zat nog steeds een bult maar minder groot. Volgende keer koop ik een extra strakke binder. De site was heel goed ingedeeld.

Schnelle Lieferung und super Qualität:)

Alles gut danke :)

Sehr gute Qualität

Bin sehr zufrieden! Die Binder haben eine sehr gute Qualität! Infos zum Ausmessen gibt's direkt auf der Seite. Auch die Boxershorts haben eine sehr schöne hochwertige Qualität! Größe bei den Shorts ist meine reguläre Größe! Schnelle Lieferung!

Vriendelijke mensen om met te communiceren en ze laten je met de producten goed voelen !

De prothese is gewoon zalig ! Geeft me een heel goed gevoel ! Enkel bij het openen bij de prothese staat als je het open doet om niet meer te retourneren , en spijtig dat er vanaf toen al een scheurtje in zat . Maar echt een aanrader ! Niets op aan te merken aan de rest van de kwaliteit . Maar de vraag is als je het niet opendoet en ziet dat er een fout in zit waarom mag je het dan niet meer terug sturen ? Voor de rest niets echt niets op aan te merken ! Goed dat deze site bestaat en mensen verder helpt ! Mvg Larske

Sehr gut

Gute Qualität, schnelle Lieferung, problemlose Retoure, gerne wieder

Immeasurable Gratitude

My 12 year old is ready for sea camp. She feels confident and beautiful without looking trashy or oversexualized. Being trans is so misunderstood in the US. We are all so grateful that someone understands what she is going through. Thank you for the skill, care, respect, and attention to detail that went into making these suits.

Zeker goed.

Ik ben snel met vragen geholpen en de aangeschafte producten zijn van goede kwaliteit.

Fijne uitleg voor de afmetingen en snelle levering!

Dankzij de video’s wist ik precies de goede maat te vinden voor mijn binder en de levering was super snel! Ben er enorm blij mee :)

De onderbroek zit echt goed en je ziet de geslacht vorm niet De bikini string zit ook goed en je ziet ook de geslacht niet Echt blij dat ik di site heb gevonden

Qualität ist gut, Lieferung zeitnah

Leider ist nicht der bestellte Binder Gr. M/L geliefert worden, sondern Gr. S. Dieser ist natürlich erheblich zu klein.

Fast service, fast communication, wonderful product <3

Buena calidad

Los precios de envío y cobrar suplementos por la forma de pago me parecen excesivos. Es una lástima que productos tan necesarios y escasos cuesten tanto

• ¿Nos recomendarías?

Fantastisch en fijn bedrijf

Mijn gendercreatieve dochter wilde graag een binder. De binder die we kochten bij Trans-Missie geeft geweldig resultaat en ik heb echt een ander kind nu! Die loopt nu zelfverzekerd rechtop. Linda en Natascha van de klantenservice hebben ons fantastisch geholpen, al onze vragen werden snel en goed beantwoord en wij zijn echt fan van Trans-Missie! Ook vinden wij het heel fijn dat de binders in Nederland gemaakt worden.

Einfach top

Paket war super schnell da, Produkt entspricht voll und ganz meinen Vorstellungen und das Paket sah super unscheinbar aus.

Tolle Passgenauigkeit, Tschüss Unsicherheit!

Genetisch bedingt habe ich leider Männerbrüste. Daher habe ich mich nach langer Zeit des Abklebens meiner Brüste (mit Kinesiotape) dazu entschieden mir einen Hemd-Binder maßschneidern zu lassen. Das war die BESTE Entscheidung die ich hätte treffen können! Er sieht im Prinzip aus wie ein normales Unterhemd, im Brust und Hüftbereich presst er sich sehr gut an den Körper! Der Binder hilft mir super dabei meine Selbstsicherheit wiederzufinden und ich fühle mich wieder wohl wenn ich im Alltag ein Tshirt trage. Er fühlt sich recht bequem an und lässt sich mit der richtigen Technik auch sehr gut anziehen. Auch wenn der Preis am Anfang etwas hoch scheint muss ich sagen, der Binder war jeden Cent wert. Vielen Dank für dieses Produkt!

Produit de bonne qualité

De bon produit et une livraison rapide.

Leider nicht mit Wärmeeffekt

Leider nicht mit Wärmeeffekt, schade. War damals besser.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Snel geleverd en bij retour geld snel terug.

Een binder gekocht helaas te klein. Retour gezonden en binnen een dag mail dat het ontvangen was en mijn geld terug kreeg dit stond ook binnen twee dagen weer op mijn rekening.

Een Binder op maat laten maken, hij past perfect. En binnen een week in huis.

Visseringweg 3

1112AS Diemen

Over UNTAG

Shaping under- and swimwear for gendercreative people