Efficient !

Thanks a lot for your speed espacially for a tailored command :)

Sehr gute Alternative zu fehlender deutscher Initiative

Als erstes ein großes Lob an die super schnelle Lieferung. ich habe einige Zeit vor unserer Bestellung versucht mit dem Support Kontakt aufzunehmen, leider keine Antwort erhalten. Einen Stern Abzug bekommt Trans-Missie leider weil die Größen-Angaben teilweise schwer nachzuvollziehen waren bzw einige Größen in keiner Form oder Farbe erhältlich waren. Die Qualität ist sehr gut, die Binder laufen nach der Wäsche nicht ein und erfüllen absolut ihren Zweck. Wir bestellen gerne wieder!

Une arrivée rapide et sans erreurs

Le binder mtf me sauve la vie depuis plus de 3 semaines, le crop top fait une tres bonne illusion, le seul probleme vraiment visible ets que le bouts des tissus sont mal coupés et beaucoup de fils depassent de ces endroits, sinon une qualité tres présente. Merci enormement.

High quality Products and amazing customer service

There were some issues with my order but everything was handled very fast and the customer service was very helpful and understanding. Also they don't just take care of your current problems but help you prevent them as well by suggesting you the product suiting you best if you ask for help.

Snelle en goede levering

Fijn dat er tegenwoordig via een pick-up point zoals AH geleverd kan worden.

Noch nichts zu beurteilen

Da mein Artikel zu klein war und ich diesen zurück schicken musste kann ich noch keine Beurteilung abgeben vorallem weil ich noch keine Rückzahlung erhalten habe.

Bon service. Produit conforme aux attentes

Qualitativ gute Wäsche, erfüllt ihre Aufgabe gut. Versand erfolgte schnell. Würde mir mehr Farb- und Musterauswahl vor allem bei Bademode (Badeanzüge, Bikinis) wünschen.

Great Swimsuit - Gives me confidence to swim

Great Swimsuit - Gives me confidence to swim

Slecht er klopt niks van

Ik had een binder met rits gekocht is die rits helemaal niet geschikt voor een binder dus ik had daar een mail over gestuurd kreeg ik de reactie "ja klopt daar zijn we van op de hoogte maar we doen er niks aan" en ook van de maat tabel klopt helemaal niks

Fast and fits perfect.

Fijne dienstverlening

Het blijft toch lastig om iets online te bestellen. De producten die ik besteld had waren prima in orde, maar voor mij persoonlijk niet wat ik er van verwacht had. Ik hoop in de toekomst een badpak te kunnen aanschaffen bij jullie. Dan moet ik misschien even langs gaan

Produit de bonne Qualité

Produit de très bonne qualité livrés dans un emballage bien fait et dans les delais

ich würde wieder bestellen.

Die Lieferung ist zügig angekommen. Mit dem bestellten Binder bin ich sehr zufrieden. Auf der Webseite konnte ich mich gut zurechtfinden.

Le binder qu'il me fallait livré rapidement

J'ai enfin trouvé un bon binder avec une fermeture éclair et en plus il est arrivé rapidement.

UITSTEKEND !!!

Ken het al vele jaren, en raad het zeker aan !

Great products

I've bought from this site 2 times now and their items are quality and really helped me personally, would recommend

Snelle service en de maat klopte precies

Fijn dat we online binders kunnen bestellen. Natuurlijk zou het nóg mooier zijn als die ook in reguliere lingeriezaken te krijgen zouden zijn, zodat je ze live kunt passen. Maar next best is deze prima webshop.

Gewoon goed

Snelle levering, goede kwaliteit

Top service en kwaliteit!

Ik ben er geweest om een binder op maat aan te laten meten. Ze waren erg vriendelijk en denken en kijken ook goed mee wat het beste past. Top!!!

Comfort en kwaliteit

Mijn kind is heel blij met jullie producten. Het gevoel geven van comfort en lekkerder in hun eigen lichaam kunnen zitten. Top product!

Mijn binder was echt super snel bij mij thuis en past helemaal perfect!

De maattabel klopte helemaal, verzending was super snel en het antwoord op mijn vraag ook.

Great just needs some adjustments

I love this and I use it to tuck all the time. The only thing I would say is the place that holds everything should be wider. Just because I often experience spill out of "bubble gum". Other than that I love it.

Ich bin sehr zufrieden, ich würde wieder bestellen

Ich habe es schon weiter empfohlen. Ich bin sehr zufrieden und mein nächster Binder bestell ich definitiv auch wieder hier

Visseringweg 3

1112AS Diemen

Over UNTAG

Shaping under- and swimwear for gendercreative people