Geweldige service & Producten

De eerste keer dat ik hier een binder kocht was het voor mijn vriendje. Hij draagt hem zo vaak en zegt dat het geweldig zit. Daarnaast was de binder die we al een paar jaar hadden, stuk gegaan & we hadden een conventie (con) dat weekend. dus ik heb nog op dinsdag avond een medium binder besteld met de vraag of het voor zaterdag binnen kon komen. Spontaan vrijdag middag kregen we de binder op de post, Op de bevestigings papieren stond mijn vraag die ik heb gesteld & de regel : "kan het voor vrijdag binnen zijn?" was gemakeerd. ik merkte toen dat ze hun best hebben gedaan om de binder optijd te sturen. Daarom bedankt trans-missie voor de redding van onze tijd op de con <3

Prachtig product!

Mooi product en maat zoals op de tabel staat aangegeven. Doet precies hetgeen waardoor het bedoeld is.

Goed geholpen, deskundig advies

Ondanks dat het voor ons niet mogelijk was om een fysieke afspraak te maken zijn we via de mail heel goed geholpen. Mijn kind is heel blij met hun binder. Dank voor de advies.

snelle levering, goed product

zeer goed

Hochwertige Qualität und schnelle Zustellung

Transmissie achtet auf alle Bedürfnisse und tut sein Bestes, die Kundschaft glücklich zu machen. Außerdem Top Qualität!

Het was een top ervaring.

Ik had een top ervaring en er wordt snel gereageerd op e-mails.

Endlich flacher

Als Transmann mit Körbchen C konnte ich ganz erfolgreich meine Brust flacher aussehen lassen und das ohne das der Binder unbequem ist oder in irgendeiner Form die Atmung einschränkt. Ich liebe ihn! Würde ihn jederzeit wieder kaufen!

Producten helaas niet zoals verwacht

Ik had 2 transonderbroekjes gekocht voor mijn 8 jarige dochter. Voor mij een rib uit mijn lijf, maarja alles zodat mijn meisje zich prettig voelt tijdens het gymen op school. Helaas vind ik het effect van de onderbroekjes heel matig. Je blijft "iets" zien. Heel jammer, vooral vanwege het geld.

Ervaring was prima

Top product dankjewel.

Prima product en snel in huis!

Alleen jammer dat bovenkant van hemd niet iets strakker is

Super Tragekomfort

Der Binder lässt sich super tragen und ich bin mit dem Ergebnis sehr glücklich. Aufgrund meiner Körpermaße ist L mir etwas lang. Das stört aber nicht sehr.

Great service

Overall very clear website, good delivery time, reasonable prices (for trans clothing)

Reliable

Bought item for my son, 13 years old, all was excelent, excited for sommer

telefonische goed en vriendelijk geholpen .

Had siliconen besteld en vlot gekregen ,niet zoals op andere site drie tot vier weken was helaas niet de gene die ik wilde hebben .gebeld ook weer vriendelijk geholpen met de toezegging na dat ik wat foto's gestuurd had dat ze zou kijken of ze wist waar deze wel te verkrijgen zijn . en dat ik die ik gekregen had kon terug sturen . Waarna ik naar een aantal dagen keurig het geld terug gestort kreeg. Hoop dat ze e nog achter kan komen waar ik de goede zou kunnen krijgen . Groetjes Dick

Great reliever of dysphoria

It was very easy to find which one I wanted, it was shipped very quickly for an out of country order as well.

Great but expensive

Typical swimsuits just flat-out don't fit me, but Trans Missie provided a range that fit me perfectly, and in appealing designs/colours. They've allowed me to return to the swimming pool after a long hiatus, and in style to boot. Ordering and paying was easy, but the product itself was significantly more expensive compared to those aforementioned "typical" suits.

Niet wat ik er van verwacht had.

Eerst een broekje besteld volgens de maattabel. Die bleek niet strak te zitten en zodoende niet te werken. Daarna een maat kleiner maar nu valt me op dat die eigenlijk te weinig stof heeft tussen de benen waardoor het zaakje de neiging heeft er tussenuit te willen floepen. Terwijl ik echt niet groot ben geschapen.

Sehr transparenter Einkauf eines guten Produkts, großes Plus ist die diskrete Lieferung

Das Produkt entsprach den Größenangaben, wurde sehr schnell geliefert und passt hervorragend.

Schnelle Lieferung und tolles Produkt.

Gute Kommunikation und schnelle Bearbeitung. Bestellen gern wieder bei euch.

Alles wie bestellt, schnell und in Ordnung

Alles in Ordnung

Behulpzaam & vriendelijk!

Behulpzaam en vriendelijk te woord gestaan alsook schriftelijk (email) geholpen.

Überraschend schnell und zufriedenstellend

Ich habe einen Binder bestellt und dieser wurde schnell geliefert und war auch in der richtigen Grösse. Die Grössentabelle hat funktioniert und das Produkt auch.

Zeker bestellen

Voelt fijn aan volgende bestelling zal zeker voor het zwemmen zijn en een langere versie voor de koude dagen

Passt perfekt und sehr gute Qualität

Ich habe nach der Größen-Tabelle 3xl bestellt und er passt perfekt. Die Qualität vom Stoff ist wirklich hervorragend und auch immer Sommer ist der Hemdbinder nicht zu warm. Es ist eine wirkliche Erleichterung im Alltag und auch noch nach Stunden gibt der Binder kein Gefühl der Einengung. Definitiv weiterzuempfehlen!!

Extremely smooth

Such good service and communication.

Visseringweg 3

1112AS Diemen

Over UNTAG

Shaping under- and swimwear for gendercreative people