verschiedene Farben gleicher Name

Bitte ändert eure Farb Namen. Short binder beige und swimm binder beige heißen gleich sind aber komplett andere Farben. Eine größere Auswahl an hauttönen für den swimn binder wäre schön.

Sehr guter Service

Sehr zufrieden mit Packer, wenn auch etwas weich und klein. Aber die Größe ist auch nicht anders als bei den meisten cis Männern, muss man sich wohl leider dran gewöhnen

Livraison rapide, article de qualité

Livraison ultra rapide,mail envoyé à chaque étape, l'article commande est d'excellente qualité,je recommande ce site!

Slechter geworden

Altijd mijn binders hier gehaald en heeft altijd goed gebind, strak en helemaal plat. Maar materiaal is gewoon anders, draag ondertussen 2 maten kleiner maar bind nogsteeds niet helemaal, lijkt wel een sport bh, dan geef ik m’n laatste geld uit aan een binder, is die zo niet binded, moet ik ook nog retourkosten betalen en zit ik een tijd zonder geld en te losse binder, erg jammer! Veder is de service prima!

Snelle verzending van het product. Binder zag er goed uit, echter de verkeerde maat besteld. Retourneren van product verliep soepel. Binnen enkele dagen had ik het bedrag terug op mijn rekening.

Schnelle Lieferung nach Deutschland, sehr gute Qualität

Schnelle Lieferung nach Deutschland (4-5 Werktage), sehr gute Qualität Fast delivery to Germany (4-5 days), great quality

clear website to navigate

We appreciated the clear explanations and sizing information on the website and the possibility to further contact trans-missie if we had more questions. The package arrived very quickly.

Goed,alleen over wanneer de bestelling aankomt zijn verbeterpunten

Ben zeer tevreden met de 2 op maar gemaakte binders. Toen er onduidelijkheid was over de bezorging,heb ik contact opgenomen via de mail en kreeg altijd snel een reactie. De eerste zou een brievenbuspakketje zijn. Maar het zst in een doosje die niet door de brievenbus kon. Gelukkig was ik thuis op het moment dat ie bezorgd werd. De 2e keer kreeg ik hele verkeerde informatie over wanneer hij klaar was voor verzending en wanneer hij bezorgd zou worden. Ik kreeg zelfs een mail dat ie al bezorgd was terwijl hij nog niet eens klaar was voor verzending. Daarover dan wel weer goede communicatie gehad maar was wel vervelend omdat er weer stond dat t een brievenbuspakketje was en ik door de 1e keer twijfelde of dat nu wel zo was. Gelukkig is hij uiteindelijk gewoon in de brievenbus bezorgd. Als laatste,bij beide bestellingen werd er tijdens het bestellen iets onduidelijks aangegeven. Ik wilde ze nl op maat laten maken en het leek net of het direct geleverd kon worden,terwijl ze nog gemaakt moesten worden(ik vermoed dat dat te maken heeft met het feit dat je ze ook in s,m,l,enz kan bestellen,dus niet op maat gemaakt). Er zijn dus wat dat betreft wat verbeter punten,maar verder over de binder zelf:zeer tevreden mee!

Goede service, top product

Ben ontzettend blij met mijn op maat gemaakte binder.

Advies op maat en goede kwaliteit

Mijn eerste binder aangeschaft bij TransMissie. Via de mail uitstekend geadviseerd door een medewerker en heel blij met de kwaliteit van de binder zelf. Zit perfect, stevig materiaal, voelt goed.

Awesome!

Awesome afhandeling en goede producten

Zuverlässig und gute Qualität

Ich habe sehr gute Erfahrungen mit den Slips gemacht, weil sie gut sitzen und versprechen was sie sagen. Bei den Tops die ich bestellt hatte war ich nicht ganz zufrieden, weil die Bügel sich leider häufig eindrehen aber mit den Brustprothesen geben sie trotzdem eine schöne form ab. Sehr schnelle Lieferung 2-4 tage.

Geweldige service

Erg fijn geregeld allemaal, netjes verpakt

Fijne winkel, en fijn ondergoed

De onderbroeken van Trans-missie zijn perfect voor het wegtucken. Hierdoor meer zelfvertrouwen in strakke kleding.

Tolles Material, angenehm zu tragen :)

Ich habe einen langen Binder gekauft und bin sehr zufrieden, einziges Manko: Er ist so lang (oder genau zu kurz), dass das Bündchen unten unangenehm an der Hüfte einschneidet. Hab ihn dann passend gekürzt :)

Superleuke

Ik ben ongeloofelijk met veel liefde geholpen en zal in de toekomst er nog klant blijven voor mijn klein(dochter),zoon.)

Heel Comfortabel!

Ik heb een Gym Binder besteld. Hij zit heel comfortabel!! Alhoewel hij mij niet zo bindt dat ik volledig plat ben, helaas. Vandaar ook de 3.5 sterren. Met een gewone binder is dat voor mij ook al lastig, zo is het leven met E cups hahaha. Mijn Gym Binder zit wel heel lekker, en doet wel wat hij moet doen voor een deel. Ik ga zeker een paar cup maten naar beneden, en ik kan me nog vrij begewen!

Het zou leuk zijn dat de bikini's ook echt in meidenkleuren zouden zijn.

Nu zijn het saaie mannenbikini's

Sehr freundlicher Kundenservice

Meine Bestellung ging bei der ersten Lieferung wieder zurück, weil der Postbote meine Klingel nicht gefunden hatte . Habe dann Kontakt mit dem Unternehmen aufgenommen und das Problem wurde postwendend gelöst . Und die Bestellung kam ein paar Tage später an . Ich bin sehr glücklich mit dem Besrelltem Artikel.

Topproduct, snel verzonden

Wat fijn dat jullie bestaan. Het compressievest voor na mastectomie is perfect, en de snelle levering was heel fijn. Dank!

zeer goed

gekocht voor mijn dochter die was zeer content. ze vindt het goed zitten

De Binder werd zeer snel geleverd en de kwaliteit en pasvorm is Top.

Zeer snelle levering

Zeer tevreden, zou zeker aanraden!!!

Omdat ik buiten de maten viel heb ik om advies gevraagd via e-mail waarop snel geantwoord werd. Daarna het artikel besteld en het kwam binnen een paar dagen aan. Het artikel was precies wat ik nodig had. Ik zou zeker aanraden hier iets aan te schaffen.

Super, werde hier wieder Bestellen

Der Versand war sehr schnell.Habe einen Bindet bestellt. Ware von der Qualität super. Passform auch. Habe nach der Größentabelle bestellt und das passt. Sehr gerne bestelle ich hier wieder.

Visseringweg 3

1112AS Diemen

Over UNTAG

Shaping under- and swimwear for gendercreative people