snelle bezorging

Vragen worden snel beantwoord, snel bezorgd, discreet verpakt!

Snel en zoals verwacht goed

Snelle levering en het product is zoals ik had verwacht goed.

Snelle goeie service

Mijn vraag werd snel beantwoord en product voldoet prima

Prima product, snelle en professionele service.

Zie boven.

Excellence service

Fast ship. Good price. Best material. Always again.

Super produit que je recommande

Die Lieferung war sehr schnell. Wir sind begeistert

Die Lieferung war sehr schnell. Wir sind begeistert

Amazing goede kwaliteit partner super happy

Snel service en levering. Goed chestbinder

buena

La calidad del producto es muy buena, ha llegado rápido pero he intentado contactar con vosotros para la devolución y no he obtenido respuesta, este aspecto ha sido lo que no me ha gustado. Devolví el producto porque me equivoque de talla y por supuesto volveré a compraros otra talla cuando se inicie la devolución.

• ¿Nos recomendarías?

Sehr zufrieden

Bin sehr zufrieden mit der schnellen Lieferung. Mit dem Trans-Tape konnte ich mich noch nicht so ganz anfreunden, da ich einfach persönlich noch nicht die richtige Technik gefunden habe (chest-binding), und teilweise löst sich der Tape trotz rund-geschnittener Ecken, was aber nicht unbedingt dem Produkt zu verschulden sein muss. Der Sport-Binder den ich mir gekauft habe ist echt top und stellt für mich wahrhaftig eine Steigerung der Labensqualität dar, da mir der Sport sehr wichtig ist und ich bisher sehr große Probleme hatte zwischen enormer Dysphorie und Risiko wie auch Beschwerden vom Sport mit Binder abzuwägen. Auf den ersten Blick schien der Binder nicht wirklich ein flaches Ergebnis zu erzielen, jedoch mit Trikot drüber sieht das ganze sehr natürlich aus. Am besten ist aber das Gefühl, da man nicht wie beim Binder so eingeengt ist, sondern gut atmen kann, dennoch die Brust fixiert ist.

Discreet, comfortabel EN geen tieten meer!

Ik was al een tijd op zoek naar een goede binder voor cosplay (en gender) doeleinden. Deze maakt m'n buik EN vorsten plat, is super comfortabel en ademend, en is ook nog eens makkelijk aan te doen! Snel verzonden, duidelijke site. Ik ben fan.

High quality flattering bathing suit.

The suit came quickly with accurate updates on delivery date. It is very well made and built to last. My daughter loved it and it helped her feel comfortable on beach vacation. Priceless!

Alles perfect

De website is overzichtelijk en duidelijk, met alle informatie die je maar kan wensen. De producten zijn zoals op de foto, vlot geleverd en van goede kwaliteit. Alles perfect, dus!

Produkte und Service sehr gut

Sowohl der Kundenservice, als auch die gelieferten Produkte sind sehr gut. Einziger Kritikpunkt: die Produktbeschreibungen der Binder könnten detailierter sein. Detailiertere Beschreibungen oder zusätzliches Bildmaterial verschiedener Stoffe, Stofflagen und Ausführungen, würden die Auswahl erleichtern. Ich bin sehr zufrieden mit den erworbenen Bindern!

Voor herhaling vatbaar

Pakketje was snel aangekomen in goede kwaliteit.

snel en duidelijk

Na twijfel over de maat zijn we goed per mail geholpen. Inmiddels verschillende binders binnen gehad en hierdoor de beste binder voor mijn dochter gevonden,

The best gender euphoria I've ever had

Honestly the most comfortable, easy, effective binder I've ever used. I (unfortunately) have quite a large chest and this so effectively binds it. Absolutely in love. Will def buy from them again if I ever need anything trans-related.

Me complète parfaitement

Livraison rapide, de très bonne qualité et pas cher j'adore et je recommande vivement pour les homme transgenre

Super Shop

Werde hier definitiv wieder bestellen. Mein Wunsch für einen anonymen Versand wurde auch perfekt umgesetzt.

Fijn contact en deskundig advies

Ben de eerste keer met mijn zoon langs het atelier gegaan om binders te passen en we zijn erg goed geholpen. De mensen die er werken zijn duidelijk deskundig en hebben veel ervaring met wat wanneer wel en niet handig is.

Tout simplement génial!!

Les culottes couvrent parfaitement les parties intimes de ma Judy, pas la moindre forme visible, ce qui est idéal quand elle va à son cours de danse. Le confort est là ce qui n’est pas négligeable!! J’ai mis 4 et demi pour le manque de choix des coloris disponibles. Mais je recommande vraiment!!

Fijne winkel

Groot en ruim assortiment. Goede UI en fijne communicatie.

Snel en netjes

Snelle levering duidelijke website. Ook maat uitleg en meten prima uitgelegd. Bedankt erg blije ontvanger hier.

I think this was the gym binder? I like it though!

I can’t remember if it was the black gym binder I bought from here or the white zipper one I have but I’m leaning more towards the black one. It’s very nice, feels just like a really snug sports bra. I can’t tell which side is front and which side is back though. It doesn’t get me as flat as like, say, my GC2B binder or even the zipper binder I mentioned (I’m a little more sure now I got that one from a different site) but it does the job good enough. It mayyybe shows through my activewear shirts just a little (mainly the seems poking through), but of course those shirts are thin fabric haha. I can move around comfortably in this binder and breathing is only slightly challenged when doing my yoga classes in it. As for shipping I wasn’t keeping track (busy life) but it felt like a good while although not an eternity either thankfully. Makes sense though because I believe this shop is based in Europe while I’m in the Pacific Northwest USA.

Sehr gut

Alles ist wie beschrieben, die Lieferung war sehr schnell, alles bestens, danke! Everything is as promised and expected. Thanks a lot!

Visseringweg 3

1112AS Diemen

Over UNTAG

Shaping under- and swimwear for gendercreative people