Very good

Very good

Perfecte afhandeling van de bestelling. Zeer goede kwaliteit.

Druppelvormige siliconen borstprotheses besteld. Zijn perfect om te dragen. Ik voel me helemaal op en top vrouw. Als je je vanbinnen goed voelt, straal je dit ook naar buiten toe. Merci Trans Missie.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Good quality and excellent service

geen duidelijk uitleg

De binder was wel goed maar te groot, ik snapte niet hoe ik hem terug moest sturen en elke keer wanneer ik het vroeg kreeg ik hetzelfde reactie met een link erin, maar dat werkte niet. Inmiddels is het al 2 weken geweest dus ik kan het niet meer terug sturen.

Goede service en prima kwaliteit

Blij mee

bijna goed maar voldoet

Het stukje vinyl moest ik bijknippen om in de lijn van de bil te vallen anders ging het helemaal bol staan bij het zitten. Eenmaal bijgeknipt verloor ik 2 cm boven aan de onderbuik / onderbroek en durft het vinyltje nu een beetje gapen.

Sehr hoher Tragekomfort

- Perfekte Passform - erfüllt absolut vollkommen seinen Zweck - anschmiegsam und weich - leichte Reinigung - einfach perfekt

Goede website, snelle verzending en retour

Net product alleen voor mijn dochter bereikte het topje helaas niet het gewenste effect. Vooraf wel de maten goed gemeten.

Snelle levering, goeie kwaliteit

Levering was stuk sneller dan in de bevestigingsmail die ik na het bestellen ontving! Materialen zijn van goeie kwaliteit, en prettig om te dragen.

Product snel geleverd, daarna vraag gesteld, geen antwoord. Product retour gestuurd.

Product voldoet aan verwachting, via site en account vraag gesteld. Helaas geen reactie op de gestelde vraag. Product reour gestuurd. In verdere afwachting van afhandeling.

Fijne mensen, goede service en mooie kwaliteit.

gut für die erste Erfahrung

Gute Lieferzeit, neutrale Verpackung, keine körperlichen Beschwerden, hat keine genaueren Infos dabei, hilft mir leider nicht wirklich mehr als ein Sport-BH

best wel goed

de kwaliteit van de binder is goed! alleen denk ik dat ik het iets te groot had besteld, maar dat is niet zo erg. het enige wat ik een beetje vervelend vond, is dat je moet uitzoeken wat de voorkant is. voor de rest, top binder

Ich hatte sehr viele Probleme mit dem Rücksenden

Ich habe einen Binder bestellt der obwohl die Maße stimme sollten viel zu groß war. Ich wollte ihn dann zurück senden und musste sehr viel Versand bezahlen heißt ich habe um die 10€ minus gemacht und dafür nichts bekommen. Naja aber egal.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Kan beter

Ik heb een paar weken geleden 2 slips MARIA besteld en gekregen. Jullie werken nu met een plaat stevig materiaal die jullie "Humphider" noemen. Ik heb dit geprobeerd en ben er niet tevreden over. De laatste keer dat ik slips kocht ( Een jaar of 8 geleden) waren deze gewoon van dubbel en sterk materiaal gemaakt en deze bevielen prima. Zijn ze nog te krijgen?

Impossible d'effectuer un retour achat

Qualité optimale des créations faites mains. Mais les tailles proposées sont erronées, et il est impossible d'effectuer un retour marchandise car le site pour enregistrer la demande de retour ne garde pas en mémoires les commandes. Les tailles sont vraiment très petites. Déception.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Mijn pakketje was er supersnel, zelf had ik de verkeerde maat gekozen maar de retour was ook erg snel en ik had mijn geld erg snel terug, de grotere maat was perfect en ik draag mijn binder nu dagelijks met veel plezier. Echt top!

Blij mee!

Mijn bestelling kwam op tijd aan en ik ben er erg blij mee. Alles lijkt van goede kwaliteit en ik voel me zelfverzekerder als ik het draag.

De kwaliteit van het product is prima

We missen het dat we enigszins gemakkelijk naar een fysieke showroom kunnen.

Find

Naja der binder hatte nicht gepasst (maßgeschneiderte) hatten leider irgendwie die falschen Größen gemessen

Perfekt gelaufen

Von der Bestellung bis zur Lieferung alles perfekt gelaufen. Lieferung erfolgte sehr schnell und diskret.

Tolles Produkt

Die Lieferung war unglaublich schnell, nach nur 2 Tagen war der Binder, den ich bestellt habe, schon bei mir, obwohl mir eine Lieferzeit von 6-10 Tagen angezeigt wurde. Einfach super! Der Binder kratzt etwas, aber ist ja auch normal bei dem Stoff. Die Farbe ist wie auf den Bild, so wie der Schnitt. Definitiv werde ich hier weiteres bestellen.

Deskundig, vriendelijk, super service en snel geleverd.

Quick delivery, great quality.

Got my first 2 binders, one regular and one sports, they fit super well and work as they should! Remember that there will always b a little chest there, these squish it down pretty heckin' well. Don't forget binder breaks, friends.

very effective yet comfortable tuckers

very good

Visseringweg 3

1112AS Diemen

Over UNTAG

Shaping under- and swimwear for gendercreative people