Es hat alles reibungslos geklappt.

Die Produktbeschreibung war gut und ansprechend, die Lieferung erfolgte reibungslos und die Qualität der Ware ist überzeugend.

Versand war schnell und Problemlos und mein kleiner Bruder fühlt sich sehr wohl mit dem Binder.

Ursprünglich hieß es, der Versand würde ca 10 Tage dauern aber das Paket kam schon nach 5 Tagen an und war diskret verpackt. Der Binder war für meinen kleinen Bruder und er fühlt sich darin wohl und trägt ihn gerne.

Super commande

Livraison rapide et simple, harnais super, juste les sangles un peu fines donc pas aussi confortable que possible mais au top.

Amazing customer service and a great product

Really impressed with how the team worked with me to figure out the best binder size for me, not only with respect to measurements but body shape as well. My gym binder just arrived, it fits perfectly and is very comfortable.

Schlechte Kundendienst

Ich habe für eine Freundin als Geschenk etwas bestellt aber die Ware war zu klein deswegen auch an gleichen Tag zurückgesendet. Aber die Firma hat lange drauf bestanden das Geld über Klarna zu haben. Unendlich chats und telefons könnte ich es die Rücksendung nicht bezahlen. Jetzt streiten wir ins um die Porto kosten. Die Ware kann ich nicht beurteilem aber Kundendienst ist definitiv sehr schlecht.

Super kwaliteit, maar niet zo sterk

De kwaliteit van de Short Binder (XL) was super, fijne stof en goede pasvorm gevonden aan de hand van de maattabel (ik zat tussen maten in en heb de grotere maat genomen). Ik was alleen wel teleurgesteld over de sterkte van de binder, mijn borsten zijn nog steeds heel duidelijk zichtbaar, maar misschien ligt dat aan mijn formaat of vorm. Ook zit de binder bij mij iets aan de hoge kant onder mijn oksels, maar dit is niet heel storend. De volgende keer zou ik zelf een extra sterke binder kopen, maar de Short Binder is wel goed om te wennen aan het dragen van een binder, want ik kan me er heel goed in bewegen en goed ademhalen. Ook zou ik volgende keer een afspraak op locatie maken bij Trans-missie om de sterkte en vorm van de binders te testen en te leren hoe ik ze aan moet doen voor ik ze zou kopen want dat vond ik een beetje lastig, maar dat kon nu helaas niet, ik vermoed door corona. Ik vermoed dat de Short Binder bij kleinere borsten heel goed werkt en ik vond hem zelf heel prettig als eerste binder, ik ben heel tevreden over de kwaliteit en ik ga hier zeker nog een sterkere bestellen!

Snel en uitstekend

Sehr zufrieden

Angenehmes Trage Gefühl. Erfüllt Zweck gut.

Schneller Versand und beste Qualität

Innerhalb von 4 Tagen war die Bestellung bei mir und alles passt perfekt!

Geweldig, kundig, vriendelijk en informatief

Ik had nog veel vragen en daar heb ik allemaal uitleg over gekregen. Echt heel fijn. Als moeder van een kind die zich anders voelt ben ik nog erg zoekende. Maar aan jullie adviezen heb ik heel veel. De binder zelf ziet er mooi uit en was snel in huis. Maar mijn stralende en gelukkige kind is goud! Dank jullie wel. Merlijn Roterman moeder van V.

Alles super. Keinerlei Probleme. Artikel passt gut und der Versand ging super schnell.

Alles Problemlos

Ware wie beschrieben, gute Qualität, schnelle Lieferung.

Mooie producten, snelle verzending

Mooie kleding, netjes verpakt en snel geleverd.

Bad

Pas de nouvelles de ma commande faite le 18 décembre !!

• Nous recommanderiez-vous? Non

pas très serrée

Je m'attendais à ce que le vêtement serre beaucoup plus la poitrine, elle n'est pas assez compressée

Werkt niet goed

Ik heb een binder gekocht voor mijn vriend, maar helaas deed deze niks anders dan een sport BH deed. Nog overwogen om een kleinere maat te bestellen, maar dat zou echt te strak zijn. Heel jammer aangezien het nog best prijzig was. Absoluut geen aanrader

Great binder

Great quality binder and confortable to wear. Came quickly too. I have big breasts so it's a bit hard to hide but I manage it well with the binder. It's not perfect but it makes me feel better. Thanks

de binder is goed, ik heb vgm wel een maar te groot gekocht maar het is op dit moment niet mogelijk voor mij om een andere te kopen (homofobische ouders) goede stof, alhoewel er zit een rang die in mn oksels snijd waardoor het geïrriteerd wordt. verder is t top!

Fijn dat jullie bestaan

Blij dat jullie producten hebben waar ik blij van wordt :)

Très bonne

Très bonne qualité et efficace, seul problème les ruptures de stocks

Hat alles gepasst!

Lieferung sehr schnell. Ware passt wie in der Größentabelle angegeben. Leider nur wenig Artikel in Größe S vorrätig.

Hervorragende Qualität und Verarbeitung

Schnelle Bearbeitung,sehr gute Kommunikation und unauffällige Verpackung. Vielen Dank bis zur nächsten Bestellung

Mooi product en vriendelijke service

Voor herhaling vatbaar!

Great products one step closer to gender euphoria

I like the products and live in Switzerland so getting a binder is really hard there. Loved that I could pay by bill because I've got no credit card. The binder Is fantastic I accidentally purchased one too big but I'm using that for sports now because it's really comfy. The other one fits perfectly.

absoluut geweldig oversteeg al mn verwachtingen

ik had een beetje verwacht dat het niet zo comfortabel zou zijn maar totaal niet. het maakt me meer zelfverzekerd en zit ook super comfy. de stof is zacht en de S paste me perfect. ga niet weg zonder hem aan te doen en het was elke cent waard. wel soms een beetje moeilijk om aan de toen want het is tenslotte een binder en is dus wat strakker maar dat is verwacht. ik heb nul bezwaren super bedanktt

Visseringweg 3

1112AS Diemen

Over UNTAG

Shaping under- and swimwear for gendercreative people