Absoluut top

Ik ben dolgelukkig met mijn binder. Eindelijk een lichaam waar ik kan van houden. De verzending ging supersnel. Ik bestelde vandaag al meteen een tweede.

Snelle response, vriendelijke service en verzorgde levering + product

Snelle response, vriendelijke service en verzorgde levering + product

Gutes Produkt und guter Service, Tragekomfort gewöhnungsbedürftig.

Schnelle und sichere Lieferung, jeder Lieferschritt klar kommuniziert. Binder ist hochwertig verarbeitet aus stabilem Material und jeden Cent Wert. Das Tragen ist gewöhnungsbedürftig. Die Brust wird gut abgeflacht und gehalten, allerdings führt der veränderte Druck nach längerem Tragen bei mir (ca 3 Stunden) zu Rückenschmerzen. Und das Ding ist warm. Für mich nur was bei kühlem Wetter ohne viel Bewegung.

très bien

Description, commande, livraison, utilisation pendant le sport : à voir dans le temps mais pour le moment très bien et conforme. pou rune étoile de plus : manquait certains produits épuisés au moment de la commande, un ou deux petits doutes au moment de la commande sur la taille (du coup nous avons pris deux tailles différentes...qui vont toutes les deux!) et une entreprise de livraison dont le suivi pourrait être plus clair. Mais tout cela n'est pas fondamental. Mon enfant est ravi donc c'est l'essentiel ; très bien donc.

Absolut zufrieden

Schnelle Lieferung, super Qualität mit hohem Tragekomfort, ich bin mehr als als zufrieden. Das war nicht meine letzte Bestellung.

Mooi product en goede service

Ik verwachtte een lange levertijd voor de binder, maar ik had het product na twee dagen al in huis! Heel erg bedankt!

Vriendelijk, snel en behulpzaam.

Zie bovenstaande

Passt leider nicht

Gute Qualität und schnelle Lieferung, leider passt es nicht. Warte auf mein Geld, möchte es so schnell wir möglich zurück!

Die Lieferung kam sehr schnell an

Die Lieferung kam sehr schnell an, und das Produkt sprach ungefähr meinen Erwartungen

Ik voel me weer mezelf

Super fijn dat er een goede en betrouwbare plaats is om iedereen zichzelf te laten voelen. Door jullie producten ben ik meer tevreden met mijn lichaam. Goede producten en snelle levering.

Nette Kundenbedinungen, die Website ist oke, könnte jedoch noch etwas geeigneter sein.

Ich habe durch einen Doppelklick ausversehen zweimal dasselbe kauft. Nach einer kurzen Email konnte ich eines stornieren. Nette Bedinung. Komischerweise musste ich zweimal meine Kreditkarte angeben was ich nicht als so vertrauenwürdig empfand

Schnelle Lieferung, tolle Produkte

Die Bestellabwicklung und Lieferverfolgung waren sehr professionell. Die Produkte sind genau wie beschrieben (maßgetreu). Wir bestellen sicher wieder. :)

Binder werkt niet 100%

Het werkte voor ongeveer de helft maar ik kon m niet terug sturen aangezien ik het kaartje er af had gehaald

Niet goed

Ik vind zelf dat je het geen binder kan noemen. Het nu de totaal niet en was gemaakt van gaas wat sneed in mijn huid.

Goede kwaliteit, snelle levering

Deze website heeft enorm veel potentie, en ik hoop dat ze in de toekomst verder gaan uitbreiden. Er is altijd ruimte voor verbetering maar ik ben blij met mijn aankoop en zal zeker overwegen hier vaker iets te bestellen

Apart, geen echte winkel

Je kan niet verschillende producten zelf bekijken, daar moet je om vragen.

de levering was goed, het kwam optijd en was goed verpakt.

de binder hetzelf was wel een beetje teleurstellend... ik had de goede maat, dat weet ik zeker. het werkte even goed als een sport bh die dezelfde maat was, ik had wel verwacht dat een binder beter zou werken dan een sport bh....

Mijn dochter super blij!

Snelle levering en via e-mail vriendelijk en vlot contact gehad.. Kind blij, mama ook blij!

Ich habe genau das bekommen, was ich wollte.

Ich liebe den neuen Binder! Trage ihn immer, wenn ich aus dem Haus gehe, und fühle mich wohl darin. Der Versand war schnell und professionell. Ich kann mich nicht beschweren und bin äußerst zufrieden!

Uitstekende service en goede kwaliteit

Erg mooie binder die goed zit en goed plat duwd. Ook voor een binder erg comfortabel.

Kwaliteitsproduct en snelle levering

Toen ik mijn bestelling plaatste werd er een levertijd van 2 weken verwacht, echter kreeg ik mijn product al binnen twee dagen! Hierdoor kon ik mijn dysforie veel sneller verlichten dan ik initieel dacht en dat heeft me veel geholpen.

Erg tevreden

Zeer goede kwaliteit. Past goed. Jammer dat ik niet kon komen passen, maar ik snap dat het druk is. Ook is het prijzig, maar dat is natuurlijk ook logisch aangezien het handgemaakt is. Kwaliteit is dan ook super. Ik zou er wel meer willen kopen omdat ik mijn binder nu niet de hele week kan dragen (want wassen). Maar echt heel fijn dat er zo'n goede webshop is met goede kwaliteit, goed advies en veel opties voor verschillende soorten borsten.

Very satisfied with the store, not so well with de product

Delivery was very fast. Product is good quality and well executed but not as strong as we expected to dissemble the breasts. Expensive.

Empfehlenswert

Einfach und unkompliziert

Ich bin sehr zufrieden

Gute Produktbeschreibung, Größentabelle war sehr hilfreich, kurze Lieferzeit = rundum zufrieden

Visseringweg 3

1112AS Diemen

Over UNTAG

Shaping under- and swimwear for gendercreative people