Fijn product, fijn geleverd

Product is niet 100% perfect, maar het voldoet goed en van goede kwaliteit. De levering was snel en netjes

Heel fijne site

Zoveel informatie voor als je nieuw bent in de trans wereld! Ontzettend goede uitleg en keuze hulp.

Ruim assortiment

Een spannende aankoop. Past het. Voelden het aan de vraag.

Product matches the description

The binder is just like described, does a great job. For me the straps where a bit too long but I just sew them shorter. It arrived pretty fast. I'd say the packaging was unnecessary, since it came in a cardboard box which a smaller plastic bag inside. It could have just been the plastic bag with the binder inside and it would be much smaller too!

Te strak aan armen

De service was heel goed. De binder zit ook overal goed, maar het zit erg strak aan de armen waardoor ik al na een paar uur last krijg.

educad@s y comunicador@s

disponen de muchos artículos, te avisan si no tienen stock

• ¿Nos recomendarías?

Cloths to make me feel like myself

A bit disappointed that the return didn't turn out as expected but such is life

Die Produkte sind gut und als ich Probleme hatte wurde mir schnell geholfen.

Ich habe bereits mehrere Male etwas bestellt und bin sowohl mit den Produkten als auch mit den Service zufrieden. Bei dem swim Binder würde ich die Farbbeschreibung updaten um die Farbe des Innenteils.

Awesome

Das delivery time and the product is great

Prima service! Binder kwam veel eerder dan verwacht. Goed ingepakt en maat is perfect. Heel comfortabel om te dragen en makkelijk te wassen.

Super !

Petit oubli lors de l'envoie de la commande mais aucun soucis pour le signaler à l'équipe qui est très sympa, très compréhensive, respectueuse des prénoms et pronoms. Ils.elles m'ont immédiatement renvoyée le produit manquant. Les vêtements sont de très bonne qualité !

Great products!

Great products and fast shipping. A overall good shopping experience!

4 sterne

stoff und Komfort ist perfekt, nur bisschen zu klein ob wohl ich xs bestellt habe

Gut, aber etwas teuer

Wir sind zufrieden mit dem Binder. Er ist gut verarbeitet und lässt sich gut anziehen.

Topp

Alles bestens, schnelle Lieferung

De dinders zij heel goed helen goede kwaliteit

Het is wel duur en dus niet beschikbaar voor mensen met minder geld

Toller Service

Wir waren super zufrieden. Alles ist gut gelaufen. Versand von den Niederlanden nach Deutschland hat sie übliche Zeit gedauert.

Geweldig meedenkende service en uitstekende binder

Ik heb voor de verjaardag van een vriend een custom binder besteld. Ik kon alleen niet vinden hoe ik deze kon bestellen. Bleek na een telefoontje dat je twee opties moet aanzetten om het goed in te vullen. Zeer vriendelijke service aan de lijn. Er werd zelfs nog dubbel gecheckd waar het aan zou kunnen liggen. En volgens de drager zit de binder goed. De stof voelt heerlijk en hij vergeet dat hij hem draagt. Al in al dus uitstekend. Ik zou zo weer bestellen.

Je suis très contente de vos services et merci beaucoup!

Tout s'est bien passé pour moi au niveau de ma commande ...

Freundlicher und hilfreicher Service

Mir wurde bei jedem Kundenservice Kontakt freundlich und schnell weitergeholfen

Es war sehr toll

Ich bin zufrieden

Das schönste waren die glücklichen Augen meiner Tochter!!!

Tolle Verarbeitung, zügige Lieferung! Klasse!!

Keine Weiterempfehlung

Ein Binder lässt sich nicht anprobieren, ohne Spuren zu hinterlassen. Daher kann man ihn nicht zurückgeben, auch wenn er nicht passt, vom hohen Rücksendeporto mal ganz abgesehen. Geld für nichts ausgegeben.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Good

Good service, good produkts and fast delivery

Fantastisch geholpen, geduldig en persoonlijk

Ik kon geen afspraak maken via de agenda online, dus stuurde ik een mailtje. Ik werd meteen geholpen en kreeg een aantal tijden aangeboden om te komen passen. Daar aangekomen werd ik ontzettend vriendelijk ontvangen. Ik was de enige in de winkel, dus ik werd heel persoonlijk geholpen. Ik had nog nooit een chestbinder aangehad, dus ik wilde zeker weten dat die goed zou passen. Ik heb er eentje gevonden, en ben tevreden weer naar huis gegaan. Zeker een aanrader om hier te komen!

Visseringweg 3

1112AS Diemen

Over UNTAG

Shaping under- and swimwear for gendercreative people