Versand super, aber die Rücksendefrist zu kurz!

Hat alles super geklappt, aber die Rücksendefrist ist zu kurz für Familien, wenn Krankheitswellen kommen. So haben wir 50 Euro umsonst ausgegeben und sitzen jetzt auf einem nagelneuen Binder, der nicht passt….

Op maat gemaakte binder besteld en zo snel in huis dat ik bijna ging twijfelen of die wel echt op maat gemaakt was. Maar moet haast wel met zijn maten. En hij zit super. Dus kind is helemaal blij!

soepele levering en retournering

Top product en goede service

Het product is naar verwachting en hij was hier supersnel. Het retourneren van de te kleine binder ging zeer voorspoedig.

Trotz nicht passendem Artikel positiv überrascht

Ich habe meinen Gym Binder zwar zurückschicken müssen (war leider doch nicht der Schnitt der für mich funktioniert/die Größe war falsch) aber die Qualität des Extra starken Binders hat mich positiv überrascht. Versand war sehr schnell. Auch die Rücksendung und Rückerstattung meines Geldes waren überhaupt kein Problem. An sich eine sehr gute Erfahrung trotz nicht passendem Artikel.

Schnelle Lieferung

Ich wurde über den Status der Sendung informiert und es wurde schnell geliefert. Keine Probleme gehabt, würde wieder bestellen.

1 uit de 3 binders was goed

Ik heb in totaal 3 binders bij Trans-Missie gekocht: een gym binder, een short binder extra strong, en een basic binder advanced (post-op binder). Volgens het maattabel had ik tegelijkertijd 3 verschillende maten, (borst was S, onderborst een M, en schouders een L) dus ik ging voor M (dit werd mij ook aangeraden door de klantenservice, die overigens snel antwoord gaf en vriendelijk was). De gym binder werkte ongeveer even goed als een sport BH. De short binder extra strong ook. Er werd niks verstopt of plat gedrukt. Het materiaal is gewoon niet stevig genoeg om iets te doen. Ik vond dit erg teleurstellend, en heb deze 2 binders teruggestuurd. De 3e binder (basic binder advanced) gebruik ik nu dagelijks, dag en nacht omdat ik een paar weken geleden top surgery heb gehad (yes!!) . Die bindt erg goed, het materiaal voelt stevig en comfortabel (deze gebruikt ook een heel ander materiaal dan de 2 andere binders die ik heb geprobeerd) en ik ben er erg blij mee! Wel krijg ik als ik slaap soms last van m'n schouders, of voel ik het onder m'n armen knellen waardoor de bloed niet goed doorloopt naar m'n handen. Dan moet ik even rechtop zitten. De arm gaten vind ik dus wel wat te klein. De kwaliteit ligt erg hoog maar ik geloof dat ze beter andere materialen kunnen gebruiken voor de standaard binders. De klantenservice is erg goed, ik kreeg snel antwoord, en kon ook gemakkelijk de 2 eerste binders terugsturen zonder gedoe.

Produits de qualité et SAV à l'écoute

Product veel te klein

Ik had een vest voor mezelf en mijn zoon besteld die een maat groter dan mij is. Ik heb de maattabel gebruikt en mijn zoon en en konden de vest niet aandoen. Super super klein. Alsof het voor een kind van 10 jaar gemaakt was. Wijn durfde de vest ook niet helemaal te rekken om het leek alsof het zou gaan scheuren. Volgens mij wel handgemaakt en dat is wel goed.

Ik kocht een binder als cadeau voor mijn zoon. Dat ging heel makkelijk en bijna helemaal goed. Waarom dan geen 10? We hadden een maat te klein besteld, dus order retour en nieuwe order geplaatst. Voor mijn gevoel kan er iets versimpeld worden in het proces dus dan ook minder mails over elke deelstap. Maar long story short, kind heel happy met zijn cadeau, dus papa ook

Device falls apart within 2 weeks

Good fast service

• Would you recommend us? No

aaaAAAAA

Aaaaaa

Bonne expérience

La commande a été expédiée vite et était intact. Je ne met pas 5 étoiles car je trouve que le produit manquait d'explication d'utilisation.

De bestelling werd flexibel aangepast na een e-mailtje

Hij wilde eigenlijk een zwarte Binder maar die was niet leverbaar. toen hebben we ons aangemeld voor een e-mail notificatie. Dat duurde ons te lang en toen hebben we maar een Binder in een andere kleur besteld. Twee dagen erna kwam er een e-mail notificatie binnen met de mededeling dat de zwarte banden weer leverbaar was. Een e-mailtje was genoeg om de bestelling te corrigeren.

Wird weiterempfohlen!

Am Anfang gab es leider ein paar Schwierigkeiten mit der Bestellung, aber mein Binder kam schlussendlich doch hochqualitativ bei mir an! Er sitzt recht bequem, bei der Textur des Produktes gibt es keineswegs etwas auszusetzen. Mein einziges Problem war das Schild des Binders, welches man aber (auch wenn es schwer war) entfernen konnte. Andere Probleme: Der Binder ist für mich zu groß. Ich habe mir die Maße angeschaut und alles nochmal nachgemessen, aber Größe M war dann doch zu groß für mich. Denkt trotzdem daran die richtige Größe zu kaufen, da es zu Rückenproblemen kommen kann wenn man ihn zu klein bestellt! Ich würde ihn auf jeden Fall weiterempfehlen. Die 52€ haben sich gelohnt!

Gute Qualität aber…

Die Prothese sieht sehr realistisch aus und ist gut gemacht. Jedoch hält sie mit Hautkleber nicht länger als eine Stunde. Ich würde vllt eine Größere Klebefläche anbringen…

Goede selectie, nette, vlotte verwerking van bestellingen, genoeg communicatie.

Het was onze eerste kennismaking met Trans-Missie. Mooie producten, snelle levering. Toen we even vastliepen vanwege verkeerde maat, belde ik op en hebben ze meteen een goede maat nog dezelfde dag verstuurd! Hele goede service! Echt een aanrader!!!

Super friendly staff, I just didn't like the fit

Basically, that's my experience. Contact prior. ordering via email was super welcoming, in the end I didn't enjoy the feeling of the undergarments I got.

Zeer onvriendelijk

Helaas na het aanbellen stond meneer al meteen bij een andere deur Nederlands was zo slecht dat ik hem niet begreep en Engels sprak hij ook niet

Ein Problem was direkt gelöst wurde!

Also vorab, ich hab mir einen Packer und eine Packing pouch bestellt und heute endlich bekommen!! Qualität; Wunderbar! Die Pouch ist wunderbar verarbeitet und der packer klebt nicht :) Bin sehr zufrieden! Welches Problem? Nun, zuerst wurde anscheinend mein Paket falsch adressiert weshalb DHL es fehlgeleitet hatte und ich war nicht zuhause dabei sollte es eigentlich an eine Packstation. Hatte den Kundensupport angeschrieben und gesagt, dass ich den Inhalt möchte, kein Refund! Nun, innerhalb eines Tages kamen sie auf mich zu, sehr freundlich sehr professionell und haben es gelöst. Tl;Dr: Netter service, Guter Kundensupport und gutes Produkt :)

Danke

Super schnell, Dankeschön

Behulpzaam contact

Ik was verrast door de hulp die ik kreeg bij de aanpassingen van de harnasjes. Ze werden heel zorgvuldig afgespeld en zullen op maat gemaakt worden van het gewenste materiaal. In alle rust en privacy konden we alles doornemen. Echt heel plezierig!

Retoure

Ich habe ein Produkt retourniert und es hat über 3 Wochen gedauert, bis ich mal eine Info hatte, wo das Paket war und ob ich mein Geld Wiedersehen werde. Über die Sendungsverfolgung war nichts über den Standort des Pakets zu finden und bei Nachfrage bei Ihnen wurde mir nur gesagt, dass es nicht bei Ihnen ist. Sehr schade, werde künftig nur noch Innerhalb von Deutschland kaufen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Op maat gemaakte hesje paste perfect

Visseringweg 3

1112AS Diemen

Over UNTAG

Shaping under- and swimwear for gendercreative people