Het barbecue pakket voor 2maal 5 personen besteld, prima, heel goede kwaliteit en lekker vlees, ook mooie en heerlijke opgemaakte salades. Beslist een aanrader!

Zaterdag keurig geleverd en top

Fantastisch zagen de schalen eruit en bovenal erg lekker. Visite en wij hebben heerlijk genoten.

Kennis maken met jullie

Hallo beste cateringservice Ik wil graag kennis maken een bestelling voor jullie catering eten voor een trouwe avond voor 20 personen graag meer weet van jullie mijn telefoon nummer is 0615614757 graag contact met jullie Gr Nelson

Voor herhaling vatbaar!

Ik heb voor mijn groep cliënten met Pinksteren een heerlijk hapjes buffet besteld. Het zag er heel goed verzorgd en opgemaakt uit. De warme gerechten waren goed warm. En het was echt heerlijk! We hebben genoten! De dag erna werd alles weer netjes opgehaald.

EEN AANRADER

Prima kwaliteit. Flexibel qua samenstelling. Perfecte bezorging. Bij vragen snelle reactie.

Mijn verwachting overtroffen!

De eerste maar zeker niet de laatste keer een luxe BBQ besteld. Slechts 2 dagen van te voren besteld en correct geleverd. Prima kwaliteitsvlees, heerlijk gemarineerd. Porties zijn prima. Fijn dat alles in koelboxen wordt geleverd omdat bij feestjes de koelkast vaak al vol zit. Verheug me nu al op de volgende keer! Voor het eerst een feestje waar ikzelf ontspannen aan kon deelnemen! Dank!

Hele goede service

Vanmorgen een ontbijt laten bezorgen. Mij ouders hebben er heerlijk van genoten. Zeker voor herhaling vatbaar. Groetjes Roland

Goed verzorgde borrelplank.

Meegedaan met de winaktie voor 2 personen. Deze hebben we gewonnen. Deze was erg goed verzorgd.

Heerlijke hapjes en alles was netjes geregeld! Zeker voor herhaling vatbaar.

Echt geweldige keuze.

Ik heb voor mijn man zijn 50e verjaardag Tapasschaal borrelhapjes besteld en gekocht. Werd netjes door een vriendelijke bezorger bezorgd. De schaal was mooi opgediend met mooie producten die echt voortreffelijk,vers waren. We waren allemaal zeer verrast. We bestellen vast in de toekomst weer. Bedankt voor jullie goede zorgen en mooie product.

Fijne service en héérlijk en genoeg te happen!

Goed geregeld: via de site en telefonisch. Héérlijke koude en warme hapjes en we hielden over om later nóg te genieten. Bedankt!

Heerlijk eten, niet te duur en goed georganiseerd, dik tevreden!

Ik ben prettig te woord gestaan, het gehele buffet was heerlijk en ruim voldoende qua hoeveelheid. Een hele schappelijke prijs voor deze complete service!

Uitermate tevreden

Hartelijk dank voor de lekkere hapjes. Ze zagen er goed verzorgd uit en waren heerlijk. Goed advies en afhandeling. Zeker een aanrader!!

Zeer goed bevallen!

Prima verzorging, goede kwaliteit, (in overleg) veel mogelijkheden en zéér compleet. Voor een kleine groep (6 personen) werd een BBQ op maat verzorgd. Dáár worden we blij van! :-)

In tijden van corona ook het juiste adres voor een maaltijd aan huis.

Al verschillende keren gegeten van De Gelegenheid Zalm, varkenshaas en spareribs. Prima kwaliteit, een aanrader .

Overheerlijke warme en koude hapjes

Prima bedrijf en goede communicatie

Heerlijke hapjes

Tijdens onze Kerstborrel gebruikt gemaakt van de Hapjes van Cateringservice de Gelegenheid. Is voor herhaling vatbaar.

Geachte Hr Bij deze onze complimenten voor het perfecte buffet van afgelopen nieuwjaarsdag. Goed verzorgd met heerlijke dingen ,,,hartelijke dank hiervoor. met vr gr Fam de Ruyter

Beste, via dit bericht wil ik laten weten dat de hapjes op vrijdag 27 december erg lekker waren! Iedereen heeft er van genoten! Met vriendelijke groet groet, Gerda van Buren

Pluspunten

Service, vriendelijk, goed verzorgd, PRI,a kwaliteit

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Goed bedrijf en afspraak is afspraak komt duidelijk naar voren, zeker in de praktijk! Super, en het eten was zeer goed!!

Ga gewoon zo door!

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Heerlijke pinchos

Beoordeling eerder zenden, is ruim 2 maanden geleden.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Super goed en lekker!

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Super lekkere hapjes en op afgesproken tijd/plaats geleverd! Mijn gasten waren helemaal blij met al het lekkers.

Niet alles deed het goed op de website. Misschien puntje van aandacht!

• Afspraken nakomen

Pluspunten

zeer tevreden, vriendelijke eigenaar en (schoon)vader

Prisma 100 7B

3364 DH Sliedrecht