Snel geregeld

goeie prijs en snelle levering

goeie prijs en snelle levering

Alles perfect

super tevreden met de Sikkens verf (zowel de muur (Alphacryl) als de plafond verf), alsook de snelle levering, alles netjes verpakt, en zeer goede prijs.

Prima winkel.Goede prijs,overzichtelijk, snelle levering.

Top verf super snel in huis!

10 liter carbolineum achtige verf besteld en binnen een dag in huis. De verf geeft een prachtig glanzend resultaat na 3 lagen en trekt heel diep het hout in. Het afgeven wat in de beschrijving staat heb ik nog niet ervaren. Het kan niet anders dan verf die zo diep het hout in trekt goed verduurzaamd!

Alles volgens afspraak

Keurige service en netjes geholpen

Goed geholpen en snel geleverd

Goede klantenservice

Helaas was er een probleem met mijn bestelling (verkeerde kleur gemengd), maar na een snel telefoontje was alles opgelost. Goede klantenservice

Super snelle levering en kwaliteitsverf

Zie boven

prijs zeker ok

Zeer snelle levering, mijn eerste ervaring met Verf - plaza is ronduit positief.

Nooit teleurgesteld

Duidelijke website, duidelujke beschrijving van producten, Snel verwerking van bestellingen, klantvriendelijkheid, goede communicatie, zeer goede kwaliteit van producten. Meer had ik niet verwacht.

Keurige service en vooral goed verpakt.

Zie bovenstaande

Scherp geprijsd

Snel en correct geleverd

nette prijs en vlotte levering

Niet helemaal de juiste kleur

Ik had een Gamma kleur in Sigma verf besteld, en ik weet niet of het daar aan lag, maar de kleur lijkt zeker op het voorbeeld van Gamma zelf, maar het is ‘m niet. Het lijkt meer op een andere kleur uit de grote selectie testers die ik heb verzameld. Toch jammer, zeker voor die prijs.

Beste, Bedankt voor het schrijven van een review. U geeft aan dat de kleur goed op het voorbeeld van de Gamma lijkt, maar toch anders is. Dit kan wel eens te maken hebben met de glansgraad. Zo kan een kleur in het mat, anders ogen dan bijvoorbeeld zijdeglans. Toch is het allebei dezelfde kleur. We gaan contact met u opnemen om te kijken of dit het geval of dat er toch iets verkeerd is gegaan. Wij bieden namelijk kleurgarantie aan en dit willen we ook nakomen. Met vriendelijke groet, Team Verf-plaza.nl

Snel service

Ik ben zeer tevreden over de service die jullie verlenen. Erg snel

Snelle levering. Alles in orde.

Snelle levering en goede prijs

Snel en berg minder duur dan bij Sikkens winkel

Snel verzonden, scheelde me €60,- op verf kopen in Sikkens winkel. Daardoor een dagje moeten wachten, maar dat was geen probleem!

Goedkoop en snel geleverd.

Goede prijzen, net even goedkoper dan de andere en zeer snel geleverd, top!

Scherpe prijzen én goede service!

Ons hele verbouwingstraject met meerdere bestellingen waarbij vooraf en tussentijds vragen aan Verf-Plaza, we zijn echt iedere keer goed geholpen en geadviseerd. Daarbij zijn de prijzen scherp. Ik beveel ze aan, goed werk team, ga zo door!

goed(koop) en snelle levering

alleen betaling via ideal was wat moelijk

zeer goede service

product was snel geleverd,alleen was het met verzenden niet goed gegaan ik denk dat de pakket dienst er niet goed mee is omgegaan. ik heb een melding en foto naar verf plaza gestuurd . kreeg snel weer bericht terug met excuus en kreeg de volgende dag het zelfde product opnieuw toe gestuurd . dit keer goed ontvangen

Super snel en duidelijke site

Savonds volgens mij rond 22 uur bestelling geplaatst en de volgende dag al in huis. Supersnel en goed verpakt. Bijna geen plastic( alleen om de bus), maar verder alleen in papier gepakt. Ik word hier heel bij van.

mooie winkel

miste een paar items in de eerste levering. Kreeg zeer snel antwoord en ontving ontbrekende items op tijd.

Belcrumweg 40

4815HB Breda

Over Verf-plaza.nl

Online verf kopen met de service van een fysieke verfspeciaalzaak. Verf-plaza.nl is een online verfwinkel gespecialiseerd in verf en verfbenodigdheden. Wij hebben een ruim assortiment professionele en semi-professionele verf met bekende merken zoals Sikkens, Flexa en CetaBever. Ons personeel bestaat uit deskundige met jarenlange ervaring. Ook zijn wij een Erkend Sikkens dealer, hierdoor bent u als klant zeker van dat u officiële Sikkens verf koopt en professioneel advies krijgt. Wij verzenden alle bestelling vanaf €50,- gratis door heel Nederland en België.