Snel en netjes

Fijne webshop

Eenvoudig bestellen en persoonlijk advies

Goede service en snelle levering. Superblij met mijn rok van Summum!

Snel ontvangen wat ik heb aangekocht

Leuke kleding, snelle levering en goede communicatie.

Leuke kleding, snelle levering en goede communicatie.

Super goede service!

Heel mooie collectie, je wordt er erg goed geholpen!

Perfecte service

Het was makkelijk om te bestellen, bevestiging volgde snel en kon via track en trace mijn pakketje volgen. Na 2 dagen was het pakketje, prima verpakt binnen.

Makkelijk bestellen en super snelle bezorging

Mooie broek voor goede prijs besteld bij De Peperkorrel. Binnen het uur was mijn bestelling al verzonden. Super.

Mooie kledingmerken en snelle levering

De website werkt fijn, verkopen de merken waar ik van hou en leveren altijd snel en netjes uit. Kortom altijd tevreden na het shoppen bij de Peperkorrel.

Super fijne communicatie en snelle verzending

Heel fijn en snel contact gehad met de verkopende partij waarbij een product niet op voorraad was. Direct bij de leverancier besteld en de volgende dag mijn bestelling al verzonden! Super service en hele vriendelijke communicatie!

Snelle afhandeling

Zeer goed en wat een leuk idee om er een persoonlijk kaartje bij te doen.

Keurig op tijd geleverd, netjes verpakt goede kwaliteit

Mooie kleding en schoenen Netjes verpakt en keurig geleverd de dag erna Goede kwaliteit van de kleding

Fijne winkel

Goede overzichtelijke site en makkelijk te bestellen. Snelle levering. Dus zeer tevreden klant.

Mooie webshop

Mooie merken leuke aanbiedingen Snelle verzending!

Eerst via WhatsApp vragen kunnen stellen over de pasvorm. Kwam snel een reactie. Broek besteld voor een leuke prijs. Vlot verzonden en keurig verpakt. Goede ervaring!

Goede Kwaliteit

Altijd erg tevreden over de kleding van De Peperkorrel. Nog nooit teleurgesteld over de kwaliteit. Deze keer mooie jurk van Summum voor een bruiloft gekocht. Maar ook de pantalon en blouse die ik 2 weken eerder heb gekocht zijn erg mooi!

Snel, vriendelijk, klantgericht.

Klantvriendelijk, zeer snelle reactie, snelle verzending, produkt exact zoals beschreven.

geweldig

Snelle levering . netjes verpakt Top!

Zondagavond besteld, dinsdag aangekomen

Zondagavond besteld Dinsdag al bezorgd

Goed verzorgd, alleen...

Verzending goed verzorgd. Alleen........bij een retour moet nog weer eens verzendkosten betalen. Die zijn hoger dan de gewone verzendkosten. Dat vind ik wel sio.

Keurig, netjes en snel

Snelle levering, leuke webshop!

Leuke webshop, snelle levering!

Snel en netjes

Prima, snel en netjes geleverd!

Mooi assortiment

Goede ervaring gehad met de Peperkorrel. Ik heb er een mooie broek besteld van Mos Mosh die nog in mijn maat beschikbaar was en ook nog afgeprijsd! De broek werd snel geleverd, goed verpakt, kortom een goede on-line winkel om te shoppen. Ook alle voorwaarden staan duidelijk omschreven evenals info over eventueel retourneren.

Snelle verzending en alles correct

Heuvel 95

5664HN El 95 hn geldropt