goede service, communicatie en artikelen

goede communicatie, iets was niet op voorraad, dit werd netjes in een persoonlijke mail vermeld. produkten voldoen aan de verwachtingen.

Snel en eerlijk!

Bestelling: netjes en duidelijk Volgens afspraak geleverd. Bestelde artikelen zien er verzorgd uit. Zou er waarschijnlijk weer bestellen!

Snelle service prima afwikkeling

perfect gedaan

Perfect en snel gedaan. THanks

Eenvoudig bestellen en snelle levering

Overzichtelijke webwinkel en uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

Prima producten tegen een hele schappelijke prijs

De site is heel duidelijk en overzichtelijk en ik had snel gevonden wat ik zocht. De verzending duurde wat langer dan had gemoeten maar werd later alsnog goed afgehandeld.

Prima en snelle levering

Bestel regelmatig en nooit tot teleurstelling geleid

Snel geleverd, goed product

Snel geleverd, goed product

Overzichtelijke website en snelle levering.

Prima verder zonder woorden

zie boven

Gewoon zoals het moet.

gemakkelijke site , eenvoudig kijken klikken en bestellen

Correcte en complete levering.

Makkelijk bestellen, snelle levering en goed produkt.

Prima produkt

De geleverde koffer voldoet helemaal aan mijn verwachting op basis van de informatie op de website.

Goede communicatie, snelle verzending en goed verpakt.

Fijne overzichtelijke website en snelle levering. Niet alle producten waren op voorraad, maar dat is duidelijk aangegeven. Wij zullen hier zeker de volgende keer weer onze producten bestellen.

Gewoon goed

Correcte behandeling en afhandeling van het bestelde

duidelijke website en snelle levering

duidelijke website en snelle levering

Goede prijzen, snelle levering.

Goede prijzen, snelle levering.

bestellen en levering verliep snel en soepel

bestellen en levering verliep snel en soepel. goede producten

Goed geholpen

De site is prettig en de levering erg snel.

snelle en complete levering

De levering was de volgende dag binnen en compleet, zoals in bestelling gegeven. Ik heb alleen al met EHBO-koffer.nl van gedachte gewisseld over de vreemde actie, die we aangeboden kregen, dat we de verzendkosten niet hoeven te betalen bij een volgende levering. Wij bestellen altijd meer dan het grensbedrag, dus dit is een actie, waar wij niets aan hebben. Ik zou zeggen: als je een actie doet, doe die dan goed!

Snel geleverd en goede spullen.

prima service

eenvoudig, snel en correct

Snel en betrouwbaar

Snel levering en betrouwbaar.

Weteringschans 165

1017XD Amsterdam

085-4019364

Over EHBO-koffer.nl

Wij leveren sinds 2010 EHBO & BHV artikelen aan bedrijven, scholen en particulieren in Nederland, Belgiƫ & Duitsland. Door onze klantgerichte service, expertise en scherpe prijzen onderscheiden wij ons van de markt. Al onze koffers en verbandmiddelen zijn van de hoogste kwaliteit en voldoen aan de laatste richtlijnen.