Bestelling was snel geleverd

Makkelijk te bestellen en snel in huis.

Erg prettige en duidelijke organisatie

Wij als basisschool zochten diverse materialen om aan te vullen voor de diverse kampen die er aan gaan komen. Na zorgvuldig gezocht te hebben op de site naar alles, was het 1 klik op de knop en de volgende dag in huis. Bereikbaarheid ook erg fijn! Ga zo door :)

En goede overzichtelijke website

mooie website Makkelijk en overzichtelijk Goede prijs/kwaliteit verhouding

Snel en betrouwbaar

Goede afhandeling van de order; bezorging na één dag; procuct voldoet aan alle verwachtingen; goede prijs-kwaliteit verhouding

Nette koffers!

We hebben een EHBO koffer en 3 autosets besteld. De bestelling voor 15:00 uur gedaan, de levering kwam toch niet de dag erna, maar één dag later. Dit was voor ons geen probleem, koffers zien er netjes uit.

Nauwkeurig en snel, wat wil je nog meer!

Gewoon snel en goed geregeld

Ik wilde iets wat niet op de website stond. Mail gestuurd en binnen een uur antwoord. Product toen direct besteld. Een dag later werd het keurig afgeleverd. Correcte zaak!

Mooi compact en stevig dingetje wat makkelijk in de stuurtas past

Kwestie van voorzorg dat als ik op m'n plaat ga de ergste schade onder controle is.

Okee

Mooie kist, voldoende ruimte Alleen blijven de plastic schijdingswanden en de klipjes van de deksels niet zitten.

Goede kwaliteit-prijsverhouding

Snelle levering, goede producten.

keurig geregeld!

goed geregeld!

Prima levering, goed product, netjes op de hoogte gehouden! Perfect!

Prima levering, goed product, netjes op de hoogte gehouden! Perfect!

Correcte en snelle levering

Netjes, veel keus!

Snelle levering, goede kwaliteit

Snelle levering. Goede prijs/kwaliteit

Snel verzonden, goed verpakt

Mijn bestelling kwam snel aan en was netjes verpakt. Helemaal goed!

duidelijke website, vlotte afhandeling

gebruiksvriendelijke website. duidelijke mails snelle levering keurig verpakt

Inhoud koffer viel eruit bij openen en niet compleet

Toen ik de koffer ontving en deze ging openen om de binnen kant te bekijken, viel de inhoud direct eruit. De plastic bovenkantjes zaten niet vast geklikt. Jammer nu kon ik de gehele koffer opnieuw indelen en ordenen. Tevens ontbrak er 1 gel, hiervoor gebeld en deze wordwordt nagestuurd. Dame aan telefoon erg vriendelijk! Verder sluit de koffer ontzettend slecht en kost heel erg veel energie om de flappen dicht te draaien. Ze schuiven vaak over de oranje uitsteeksels heen. Inhoud koffer is fantastisch. En daarom beveel ik hem aan. Koffer sluitmechanisme beveel ik niet aan

Snelle levering en op factuurbasis, heel handig!

Koffer besteld en snel gekregen alles top !

Mijn EHBO-koffer werd snel verzonden en ziet er netjes uit!

Overzichtelijke website, snelle levering

Correcte, snelle levering en een goede kwaliteit. Een aanrader!

Weteringschans 165

1017XD Amsterdam

085-4019364

Over EHBO-koffer.nl

Wij leveren sinds 2010 EHBO & BHV artikelen aan bedrijven, scholen en particulieren in Nederland, België & Duitsland. Door onze klantgerichte service, expertise en scherpe prijzen onderscheiden wij ons van de markt. Al onze koffers en verbandmiddelen zijn van de hoogste kwaliteit en voldoen aan de laatste richtlijnen.