goede en snelle service

Snelle en goede service

Keurig volgens afspraak tijdig geleverd

website werkt duidelijk,bestellen gaat makkelijk, producten zijn okay.

gewoon goed

Gewoon goed en snelle levering

Krijgt bestelling zoals afgebeeld en heel snel toegestuurd

Prima en snel geleverd zoals vermeld.

zijn echt snel met leveren

zijn echt snel met leveren

Snelle levering, goede kwaliteit en niet duur

Verband was beter en veel goedkoper als rolletje wat ik in apotheek heb gekocht, pleisters nog niet gebruikt, maar ook die zien prima uit

service

service

Doen wat je belooft

Uitgekozen, besteld en snel geleverd. Dus geen negatief geluid.

Hele goede service

alles prima

Geweldig goedkoop

Mooie verbandskoffer besteld en middelen Snel en goed geleverd

Huis van vertrouwen én prima service

De website is zeer duidelijk, de prijzen zijn uiterst scherp (zo niet de scherpste). Voor onze vereniging is dit een ideale leverancier. Ze zijn dan ook specialist in hun niche. Toevallig hadden we door de transporteur een klein issue met een levering, maar prompt werd een correcte oplossing aangereikt. We kunnen dit bedrijf dan ook uit eigen ervaring heel warm aanbevelen.

Prima keuze, goede prijs, snelle service.

Veel keuze, ook in artikelen die je niet meteen zou verwachten. Prijzen zijn goed en het werd snel geleverd.

Snel, simpel, correct en duidelijk.

Alles conform de site

Prima product en levering

Duidelijke site en product omschrijving

Top geregeld: snel en volgens afspraak

snel en overzichtelijke site met scherpe tarieven

zeer tevreden

prima prijzen en snelle levering. ook een vrij ruim assortiment.

goed verpakt

fantastisch

ruime keuze goedkoop en de volgende dag al in huis

Tevreden met de aankoop

Snelle levering, duidelijke site

Goede service en snel gelevert.

Koop sinds een paar jaar via EHBO-koffer.nl. Veel koffers wat gewoon bij de drogist ligt is het net niet en vaak matige kwaliteit. Hier goede kwaliteit producten en koffers. Goede service, had een keer een cold pack die in de verdrukking gekomen was tijdens vervoer en daardoor geactiveerd was. Even gebeld volgende dag vervangende binnen.

Ik ben geheel tevreden over mijn ontvangen bestelling.

Mijn ervaring is dat u vlot en netjes mijn bestelde artikelen hebt geleverd, ik ben hier heel content mee en zal de volgende keer gerust weer een bestelling bij u plaatsen.

Duidelijke website, snelle bezorging.

De website is duidelijk met goede uitleg over de producten. Er is een ruime keuze. De bezorging is snel en de producten zijn goed verpakt.

EHBO-koffer bleek de goedkoopste voor het product die wij nodig hadden, product was volgende dag al in huis.

Snelle levering , duidelijke site

Duidelijke site, snelle levering, aan te raden

prima service

goede snelle levering van de ehbo koffers.

Weteringschans 165

1017XD Amsterdam

085-4019364

Over EHBO-koffer.nl

Wij leveren sinds 2010 EHBO & BHV artikelen aan bedrijven, scholen en particulieren in Nederland, België & Duitsland. Door onze klantgerichte service, expertise en scherpe prijzen onderscheiden wij ons van de markt. Al onze koffers en verbandmiddelen zijn van de hoogste kwaliteit en voldoen aan de laatste richtlijnen.