makkelijk te bestellen en snelle levering

Voor de eerste keer artikelen besteld voor onze zorglocatie Bonvie. Dat ging heel makkelijk. De levering was binnen 2 dagen. Ook het regelen van betalen op rekening was met één telefoontje geregeld. Het feit dat het leveradres en factuuradres verschillend waren zorgde ook niet voor problemen. Al met al zeer positief!

Makkelijke online aankoop , snel thuisbezorgd.

Prima eerste ervaring met deze aanbieder, online bestelling inderdaad de volgende dag bezorgd. Gewoon de volgende keer weer EHBO-koffer.nl

Snelle levering en alle spullen zitten erbij.

Compleet assortiment en redelijke prijzen.

Snelle levering en tevreden met product

Het was snel geleverd en precies zoals omschreven

Snelle levering van kwalitatief goede producten

Een hele duidelijke website, met een breed assortiment! Snelle levering van de benodigde producten !

meteen gebeld na storing en bereid op te lossen

Tijdens afrekening ging er iets mis met mijn computer waardoor het contact wed afgebroken. Werd meteen gebeld door een medewerker om e.e.a. recht te zetten

compleet en snel

Alles zat keurig verpakt, en is van goede kwaliteit

Voldoet aan vetwachting en snelle levering

Een dikke tien

Duidelijk, snelle levering, kwaliteit

Duidelijke website, goed inzicht in wat je koopt, kwaliteit sluit aan bij de verwachting. Dag later was de koffer in goede staat geleverd.

zat goed verpakt

Producten zijn als besteld, snelle service en verzending.

Snelle levering en niet duur

Kon alles makkelijk vinden op de website. Snelle levering en niet duur. En je hoort niet in grote aantallen te kopen

Lekker snel en goed geregeld

Een aanwinst voor ond bedrijf

Keurig en accuraat bezorgd, en netjes verpakt.

volledig aanbod , zeer divers,ruime keuze

ik heb meerdere dingen besteld en alles netjes op tijd en snel geleverd, ruime keuze.

Zeer goede service en snelle levering.

Duidelijke en overzichtelijke site. Goede prijzen en kwaliteit. Levering binnen 1 dag. Soms wat duurder en soms goedkoper dan de concurrentie, maar service en kwaliteit zijn voor mij doorslaggevend.

overzichtelijke site en snelle levering

producten overzichtelijk gepresenteerd en gevonden. Na bestelling snelle levering. tevreden!

Zeer klantvriendelijk

Netjes en op tijd geleverd, helaas had pakketdienst met pakketje gegoocheld waardoor items beschadigd waren, dit werd zeer snel en netjes opgelost.

Goed en snel

Goede kwaliteit, snel en correct geleverd

Goeie leverinģ.

Koffer ehbo in goede orde en volgende dag al ontvangen.

Super levering

Mooi product voor een aantrekkelijke prijs

Er is gedaan wat er belooft is.

Voor de eerste keer wat besteld. Is prima gegaan. Nu al voor de tweede keer iets besteld.

Dit was mijn eerste bestelling, zal zeker niet de laatste zijn.

heel goed

snelle en vlotte levering

Weteringschans 165

1017XD Amsterdam

085-4019364

Over EHBO-koffer.nl

Wij leveren sinds 2010 EHBO & BHV artikelen aan bedrijven, scholen en particulieren in Nederland, België & Duitsland. Door onze klantgerichte service, expertise en scherpe prijzen onderscheiden wij ons van de markt. Al onze koffers en verbandmiddelen zijn van de hoogste kwaliteit en voldoen aan de laatste richtlijnen.