Waardeloos,

2 weken geleden besteld bij EHBO-koffer.nl. Levering telkens vertraagd. Uiteindelijk kregen wij woensdag jl. een bericht dat er geleverd zou zijn. Er was voor ontvangst getekend! Waar en aan wie het is geleverd is mij niet bekend, maar hier echter niet. Na contact met de klantenservice donderdag zou men het uitzoeken en ons diezelfde dag nog bellen. Tot op heden niets meer van EHBO koffer vernoemen..........

Klasse levering en goede kwaliteit

Keurig netjes, op tijd, en een goede prijs.

Snelle levering, prima producten

Site overzichtelijk, kosten netjes,

Super snel en kwaliteit geleverd

Goede kwaliteit, precies gekregen wat ik verwacht had. Binnen 2 dagen geleverd.

Voor drie uur besteld en de andere dag al in huis. Prima!

Zeer tevreden, snel afgeleverd.

Prima contact en prima levering

De website is goed en overzichtelijk, heb goed kunnen vinden wat ik zocht. De levering is ook direct uitgevoerd en zag er goed uit. Kortom, voor herhaling vatbaar.

Prima producten en lot geleverd

Goede producten en vlotte levering

Goede producten

Snel en compleet bezorgd. Goede producten, goede kwaliteit.

Zeer goed gevulde ehbo koffer!!

Ik heb de ehbo koffer A gekocht en nog een paar losse delen om de set voor mij helemaal compleet te maken! Zoals beschreven voor 15.00uur besteld volgende dag in huis. Alles zeer goed in de doos verpakt, zodat het niet kan beschadigen tijdens transport!! Ik ben er zeer tevreden mee en zal hier zeker vaker bestellen!

Snel en duidelijk ook met de afspraken die je kunt verwachten goede serevice

Snel en goed geleverd

Duidelijke website. Communicatie is snel en juist.

Duidelijke website. Snelle levering

Overzichtelijk. prijs kwaliteit verhouding prima

Slecht, traag en voorbarig

Ik heb 30 mei het één en ander besteld bij EHBO-koffer.nl. Vandaag kreeg ik een mail met het verzoek om een review in te sturen. Nou, bij deze. Mijn bestelling is na 5 dagen nog niet ontvangen bij DHL. Ik heb inmiddels al 5 e-mails ontvangen terwijl ik alleen behoefte heb aan de spullen die ik bij u besteld heb. Ik wil geen nieuwsbrief, geen kortingen...geen behoefte aan het geven van een review. hou daar aub mee op!! Ik heb mij nergens voor aangemeld, maar ik heb wél keurig betaald. Stuur die bestellingen door en laat mij verder lekker met rust. Nou...eens kijken of deze reactie tussen de reviews komt. Zal 'm ook even op facebook zetten.

Prettige ervaring

voor www.schoenensleutelmeesters.nl een koffer besteld en alles verliep goed

Eenvoudig te bestellen en snelle service

Ik kon mijn spullen eenvoudig vinden en bestellen. De levering was ook snel genoeg. Volgende keer bestel ik hier opnieuw, mits de kwaliteit bij gebruik tegenvalt. Maar dat weten we nu nog niet...

Goede kwaliteit snelle levering

Alle produkten zoals verwacht, levering sneller dan verwacht. Top

Snelle makkelijke service

Snel gevonden via Google. Geen gedoe. Goedew site die ook goed werkt qua zoeken en bestellen. Top.

Goede volle koffer

Mooie goedgevulde koffer voor een prima prijs

Prima site

Alles ging goed prima producten die ik had besteld en niet duur

Ruim gevulde koffen met wandmontage

Mooie koffer met ruim voldoende inhoud. Alle noodzakelijke dingen zitten er in. Tevens is er ook een handige montage beugel bij inc. pluggen en schroeven. En de snelle levering is ook wel fijn..

Prima verpakt en snel geleverd

Enige artikelen nodig gehad om mijn ehbo kist weer compleet te krijgen. Niets op aan te merken.

Top service.

Gemakkelijk bestellen en zeer snelle levering tegen goede prijzen.

Goed product

Goed product

Fantastische service en heel snel geleverd

Fantastische service en heel snel geleverd

Prima niks op aan te merken

Prima shop goede prijzen en een prima levertijd

Weteringschans 165

1017XD Amsterdam

085-4019364

Over EHBO-koffer.nl

Wij leveren sinds 2010 EHBO & BHV artikelen aan bedrijven, scholen en particulieren in Nederland, België & Duitsland. Door onze klantgerichte service, expertise en scherpe prijzen onderscheiden wij ons van de markt. Al onze koffers en verbandmiddelen zijn van de hoogste kwaliteit en voldoen aan de laatste richtlijnen.