Ruim voldoende

2x een bouw EHBO koffer besteld. Stevige opbergdoos met handige ophangsysteem. Voldoende voorraad van het hoognodige. Nadeel vonden we wel zelf dat de beide kanten na het opendoen niet nog eens apart afgesloten konden worden (met zo'n plastic scheidingswandje die vastgezet kan worden). Toen we de doos kregen lag ook alles door elkaar.

Alles wat je nodig heb

Heb met al het gemak mijn oude EHBO kit aan kunnen vullen en een nieuwe voor de motorfiets kit kunnen samenstellen.

Keurig snel geleverd tegen concurrerendenprijs

Keurig snel geleverd tegen concurrerende prijs

Zeer duidelijke website met een snelle levering! Chapeau!

Duidelijke website en snelle levering

Zeer snelle levering en goed product.

Precies zoals je het wilt hebben, bestellen en snel in huis hebben.

Goede hulp bij het uitzoeken wat wij (bedrijfsmatig) nodig waren en snelle service! Kortom.. super

Prima in orde

Alles goed verzorgd

zeer goed geholpen

ik had enkele vragen ben heel goed geholpen,heel vriendelijke

Snelle correcte levering. Producten zien er goed uit.

Snelle correcte levering. Producten zien er goed uit.

Prima pleisters

Goede kwaliteit en snelle levering

Snelle goeie correcte levering

Duidelijke website en snelle levering

Website geeft heldere opties en leent zich voor een goede vergelijking. Alles wat ik nodig had was te vinden, vervolgens snel geleverd.

Snelle levering, goede kwaliteit

Snel geleverd, goede kwaliteit

Snelle en goede levering

Snelle levering en goede levering.

Zeer duidelijke website, snelle levering

Aan te bevelen

Wij hadden de volgende dag alle bestelde spullen in huis. 3 stuks kofferinhoud besteld, exclusief de koffers. Er was toegezegd dat er een lijst bij zat, per kofferinhoud, wat de inhoud is van de koffer, maar dat was niet zo.

"Verbanddoos Family" niet aan te raden

"Verbanddoos Family" is een teleurstellend product. slechte kwaliteit materialen. Alles los bij de kruidvat kopen is een beter idee

Prima producten, goede prijs

Snelle levering, goede service en kwalitatief goed product

tevreden

alles is goed verlopen

Makkelijk bestellen en snelle levering.

Artikelen makkelijk te bestellen en zijn snel geleverd.

Uitstekend!

Producten gemakkelijk te vinden en te bestellen op de website, snelle levering, goed verpakt.

Mooi materiaal snelle levering

Gewoon in één woord, TOP. Goed materiaal en een zeer snelle levering. Volgende materialen zal lk ik ook zeker weer hier bestellen. René

Perfect !

Heel overzichtelijk site, goed uitgelegd waar je het product voor kan gebruiken, alles snel in huis, goed verpakt.

Onvriendelijke klantenservice

Ik was op de website in de war gebracht door een demonstratiefilmpje van fixomull transparant bij het product fixomull stretch. Daardoor had ik het verkeerde product besteld. Toen ik dat meldde bij de klantenservice kreeg ik een onvriendelijke mail terug met geen enkele handreiking om dit goed op te lossen. Helaas.

Weteringschans 165

1017XD Amsterdam

085-4019364

Over EHBO-koffer.nl

Wij leveren sinds 2010 EHBO & BHV artikelen aan bedrijven, scholen en particulieren in Nederland, België & Duitsland. Door onze klantgerichte service, expertise en scherpe prijzen onderscheiden wij ons van de markt. Al onze koffers en verbandmiddelen zijn van de hoogste kwaliteit en voldoen aan de laatste richtlijnen.