Dit is de eerste keer dat ik besteld heb.

Ik heb hier besteld omdat het de goedkoopste was voor hetzelfde product.

Heel snelle levering

Het was voor mij de eerste keer en het ging goed en snel nog even wennen aan de keuze mogelijkheden

Snelle en correcte levering.

Site is duidelijk in wat je kan verwachten. Prima!

Binnen 24 uur geleverd , netjes verpakt, top!

Prima materiaal en snel en goed verpakt geleverd!

Zeer content met de hard nodige middelen

Ik heb paar jaar geleden ROSO sportgel bij een andere site besteld. Tubes hadden houdbaarheidsdatum van bijna 1 jaar, ondanks klacht geen reactie gehad. Deze tubes van EHBO-koffer.nl zijn houdbaar tot sep 2024!! Dus heel 'vers' zeg maar. Perfect. Nu 1-mail verzendkosten betaald, maar voor nieuwe bestellingen hoeft dat niet meer wordt aangegeven. Echt uitzonderlijk én klantgericht!! Eén minpuntje, maar aan de kant van de bezorger DHL. Via de mail van DHL kreeg ik de melding van de bezorgtijd én dat het pakket (38x26x3cm) door de brievenbus kon. Qua afmetingen zou dit inderdaad moeten lukken en ik hoefde dan niet thuis te zijn. Was die middag wel weggeweest. Ik was net ca 25 minuten weer thuis toen er aangebeld werd. Het was DHL, die het pakketje kwam afgeven met een formaat van 20x15x10cm!! Tja 10cm krijg je nooit door de brievenbus, dus die info van DHL klopte niet. Blij, dat ik toch thuis was.

Bij toeval ontdekt en schot in de roos

Ik wilde toch eens een keer al mijn pleisters en andere zaken verversen. Kwam ik bij toeval op deze site. Dag later had ik het al in huis. Echt een uitvinding. Je kunt rustig kijken en bestellen. Top.

duidelijk en overzichtelijk met bestellen

snele levering en overzichtelijke site

Producten voldoen aan de verwachting en worden snel en goed verpakt geleverd.

Goed spul snel bezorgd

Snelle levering!

Snelle levering! Meerdere malen wat besteld gewoon super levering

Helemaal top

Makkelijke website, heel simpel bestellen en snel geleverd. Wat wil je nog meer!

Snelle accurate levering.

Snelle accurate levering.

Super doekjes voor het bloeden, ook in Coronatijd!

Fijne correcte afhandeling. Wat ze beloven is wat ze doen.

Super snel geleverd

Kwaliteit voor scherpe prijs

Snelle accurate levering van goed product

Snelle accurate levering van goed product

Zeer snel

De bestelling werd de volgende dag al netjes verpakt bezorgt. Erg tevreden

Duidelijke site en compleet EHBO aanbod

Ik vond eigenlijk alle spullen die ik nodig had voor het aanvullen van mijn werk alsjeblieft mijn privé EHBO koffer. Compleet en duidelijk gecategoriseerd.

Zeer snelle en correcte afhandeling

Overzichtelijke site en snelle levering, na 2 dagen binnen. Ook de prijzen zijn erg gunstig te noemen. Ik kreeg alleen geen track- en tracecode.

Geweldig, wat een gemak

Besteld en volgende werkdag in huis: goede eerste kwaliteit en binnen no time alle benodigdheden weer BHV-proof of veilig om en rond huis!

Goede service, ik zou hier de volgende keer zeker weer bestellen.

Overzichtelijke site, snelle levering van bestelling, lange houdbaarheidsdatum van steriele producten.

snel netjes

Was snel en netjes geleverd

Mooi op tijd geleverd. Alles afzag er keurig en naar wens uit!

overzichtelijke webshop; prima service

Elk jaar is het aanvullen en vervangen van materialen in de EHBO-koffers vlot af te handelen met de overzichtelijke navullijsten die te downloaden zijn.

Erg tevreden

Snelle afhandeling, correcte levering. Prima producten. Zeker voor herhaling vatbaar.

Weteringschans 165

1017XD Amsterdam

085-4019364

Over EHBO-koffer.nl

Wij leveren sinds 2010 EHBO & BHV artikelen aan bedrijven, scholen en particulieren in Nederland, België & Duitsland. Door onze klantgerichte service, expertise en scherpe prijzen onderscheiden wij ons van de markt. Al onze koffers en verbandmiddelen zijn van de hoogste kwaliteit en voldoen aan de laatste richtlijnen.