Ruim assortiment, snelle levering

Voor het aanvullen van onze EHBO koffers, waarin een aantal zaken over de houdbaarheidsdatum waren, kwam ik bij EHBO-koffer.nl terecht. Alle benodigde producten waren in verschillende varianten beschikbaar. Scherp geprijsd en na bestelling ook snel geleverd. Wat wil je nog meer?

Voordelig en goed bezorgd.

Om cadeau te geven heb ik een tweetal 'pleister-dispensers' besteld. Keurig op tijd geleverd, voordelig en dus niets op aan te merken.

Prima Leverancier

Goede spullen en snelle levering

top!

snel goedkoop en goed

Snelle en keurige levering inclusief een factuur op rekening die ook meteen is bijgevoegd!

spoedige en juiste orderafhandeling

De order-ingave is gebruiksvriendelijk. De afhandeling van de order verloopt spoedig en juist.

Snel en goed, op een klein detail na, maar ook dat is snel opgelost.

De door ons bestelde goederen, waren de volgende dag in huis. Het bestelde voldeed aan het gestelde op een klein detail na, maar dat werd ook snel opgelost. Volgende bestellingen, zullen dus ook aldaar geplaatst worden.

Geleverd wat geleverd moest worden

Goed en snel.

nvt

Verband e.d. was na verwachting. Levering uitstekend. Zeer tevreden, en zal mijn volgende bestelling ook zeker weer bij jullie plaatsen

Snelle levering perfecte producten

Ze hebben ongeveer alles wat wij nodig hebben in de horeca! Goede website en snelle levering

goed en degelijk

ziet er uit zo als vermeld

De bestelling werd snel en compleet geleverd!

Prima winkel

Mooie, duidelijke en overzichtelijke website. Goede prijzen ook. Artikel was netjes verpakt en snel verzonden.

prima prijs en service

prima prijs, service en snel geleverd. Wat wil een mens nog meer?

Duidelijke website, overzichtelijk met makkelijke subgroepen

Gewoon goed, betaling ging soepel en afgeleverd zoals aangegeven. Enige opmerking is get aanpassen van aantallen in de winkelmand, per item wordt er ververst, wellicht een knop winkelwagen bijwerken maken.

Efficiente en prijsvriendelijke aanvulling van de EHBO koffer

Prima website, producten makkelijk te vinden. Duidelijk opgezet, ruim assortiment en snelle levering. Prettig zakendoen!

Snelle levering. Goed verpakt.

De artikelen waren goed ingepakt. De levering was ondanks de feestdagen ertussen snel geleverd. Ik had alleen de maat niet goed berekend. Moest eigenlijk de grootste koffer bestellen maar deze voldoet voorlopig aan onze eisen. Ik zal zeker vaker voor werk bij jullie bestellen. Top.

Goede Prijs en snelle levering

Ze namen contact met ons op of ze het pakketje konden brengen op een bepaald tijdstip. Persoonlijk contact en service is altijd prettig!.

Snel en juist geleverd

Fijn dat ik zelf e.e.a. kan samenstellen. Tevens snel en correct geleverd.

netjes en erg handig

Weteringschans 165

1017XD Amsterdam

085-4019364

Over EHBO-koffer.nl

Wij leveren sinds 2010 EHBO & BHV artikelen aan bedrijven, scholen en particulieren in Nederland, Belgiƫ & Duitsland. Door onze klantgerichte service, expertise en scherpe prijzen onderscheiden wij ons van de markt. Al onze koffers en verbandmiddelen zijn van de hoogste kwaliteit en voldoen aan de laatste richtlijnen.