Snelle bezorging en goede kwaliteit

Snelle bezorging en goede kwaliteit. Alleen vindt ik het ietsje aan de dure kant.

Top service, deskundig advies

Top service, deskundig advies. Snelle levering. Helemaal goed.

Snelle levering, product was anders dan verwacht

Levering was snel. Op zich is de bestelde EHBO trommel ok. Jammer dat er een erg opzichtige sticker van EHBO-koffer.nl op het deksel is geplakt. Zo lijkt de trommel anders dan op de site staat. Weet ook niet wat er tevoorschijn komt als je de sticker verwijderd. Inhoud van de trommel is verder prima.

op tijd en wat er was besteld

Snelle en goede behandeling

Snelle en goede behandeling.

Prima service!

Goede producten, goede service.

Alles liep vlot en vlekkeloos.

Pakket was er de volgende dag al bezorgd. Keurig!

Super handig voor school

Alles was op voorraad en (heel) snel in huis

Makkelijke website, makkelijk een bestelling te plaatsen, snelle levering

Snelle levering, goed assortiment.

Uitmunted

bestelling in goede orde ontvangen, netjes verpakt en volgende dag al in huis.

Goede producten, snelle levering.

Diverse artikelen besteld. Deze werden snl en goedverpakt geleverd. Kwaliteit is prima.

Klantenservice houdt je prima op de hoogte van de voortgang van jebestelling

Mijn bestelling had ik de 27ste binnen moeten hebben. Maandag een herinnering gestuurd.dinsdag direct bericht. Blijkt dat ze dezelfde dag nog mij bericht hadden gedaan van vertragingvan 4 dagen. Was bij mijin de spambox terecht gekomen. Vandaag 2 april ontvangen. Lesson learned.check je spam.

zie onder

Het is een mooie koffer met een mooie inhoud maar het zou nog mooier geweest zijn als er ook een mooie complete inhoud lijst bij had gezeten die ik nu moest zoeken in een woud van lijsten die niet per lijst waren uit te printen

Supersnel binnen en goed verpakt

Bestelling doen was gemakkelijk, vervolgens de volgende dag al goed verpakt binnen.

Overzichtelijke website en de levering is ook prima geregeld!

De website is duidelijk en makkelijk artikelen te bestellen. De levering van mijn bestelde artikelen zijn ook zoals afgesproken afgeleverd.

Alles snel en compleet thuis geleverd.

super

bestelling perfect afgeleverd

Heel goed en snel verzonden

Prima service na eenvoudig bestel proces.

Het bestel proces is zeer eenvoudig en intuitief. Zelfs gedurende de Corona crisis werden onze spullen de volgende dag al geleverd. Dit was boven verwachting.

Eerste kennismaking perfect.

Voor het eerst kennis gemaakt met EHBO-koffer.nl. Dit bedrijf was een van de weinigen die mij kon helpen aan het product wat ik nodig had. Het bestellen via de website ging erg goed en de levering was op tijd en op maat.

EHBO-koffer komt zijn afspraken van een snelle levering na.

makkelijk en snel.

makkelijk te bestellen door overzichtelijke site, ruime assortiment. Snelle bezorging.

Weteringschans 165

1017XD Amsterdam

085-4019364

Over EHBO-koffer.nl

Wij leveren sinds 2010 EHBO & BHV artikelen aan bedrijven, scholen en particulieren in Nederland, Belgiƫ & Duitsland. Door onze klantgerichte service, expertise en scherpe prijzen onderscheiden wij ons van de markt. Al onze koffers en verbandmiddelen zijn van de hoogste kwaliteit en voldoen aan de laatste richtlijnen.