Perfecte levering, goed verpakt. Duidelijke site

Snel correct duidelijk.

Snelle levering, goeie beschrijving,

top !

Makkelijk en snelle levering .

Alles op de website is heel duidelijk en dus makkelijk te vinden. Daarnaast is de levering ook super snel wat heel fijn is!

Goed waardevol

Alles wat je nodig hebt

Nice

Redelijke kwaliteit

Erg overzichtelijk en snelle levering. Product zoals omschreven. Goede kwaliteit.

Goede en snelle service

Was iets vergeten op geplaatste bestelling, na telefoontje goed opgelost.

Gewoon zoals je verwacht

Site is overzichtelijk. Bestelling wordt op tijd geleverd zoals je mag verwachten van een online shop.

Snelle levering en ziet er goed uit de koffer

Goede service, snel levering

Goede products

Snelle levering en correcte artikelen.

Alles inderdaad gekregen in 1 grote rode doos.

Ik was op zoek naar een semi professionele verbanddoos voor mijn ZZP werk Woninginrichting Omdat wij stoffeerders altijd met messen en elektrisch gereedschap werken, zocht ik een handelbare en overzichtelijke verbandtrommel. “Snel te gebruiken in geval van nood.” Na speuren op de website kwam ik uit bij een trommel voor de Bouw Wat schetst mijn verbazing? Ik krijg een grote rode plastic doos met geheel willekeurige sticker?? En een los boekje “Voor de bouw” De spullen zijn geheel nonchalant en onoverzichtelijk in deze trommel gedonderd? Tussenschotten zitten er voor de sier in ? ( lagen er uit na bezorging) en van enig overzicht in nood is absoluut geen enkel sprake. 0,0 Zelfs mijn vorige trommel B/e bedrijven was het netjes in een plastic rol verpakt Deze kon je uitrollen en zo zag je wat je eventueel kon gebruiken. Onze lieve heer komt je te hulp als je echt met je handen in bloed doordrenkt opzoek moet naar iets Nuttigs in deze grote volle rode doos waar alles door elkaar in ligt – pure tegenvaller - niets aan te doen – snel opzoek naar iets werkbaars.

uitstekend

Snelle bezorging en goede service.

Snelle levering en de artikelen zijn goed.

Duidelijke web-winkel.

Geweldig ervaring

Snel service en betrouwbaar kwaliteit

Ging super snel

goed, snel en netjes afgeleverd

ruime keus in goed materiaal, ook uitgebreid assortiment.

Ik had dit eerder moeten doen

Ik heb een EHBO-kist op mijn boot. Na een paar jaar weet je niet meer wat je bij je hebt en waar het voor dient. Afgelopen winter kwam ik er bovendien achter dat een deel van de inhoud over de geldigheidsdatum was. Dus maar eens shoppen links en rechts. Voorheen zat alles door mekaar in een grote kist. Op zoek naar een overzichtelijke koffer kwam ik bij EHBO-koffer.nl terecht en heb direct een lege koffer B besteld, met aanvulling van mijn overjarige onderdelen (waarvoor je ook bij EHBO-koffer.nl terecht kunt). Ik heb nu goed overzicht op mijn EHBO-middelen, niet alleen in geval van nood maar ook om jaarlijks de inhoud van de koffer te controleren en aan te vullen.

Goede uitgebreide aanvulling op de EHBO koffers

Ik moest 4 verbandtrommels nakijken en aanvullen. Deze aanvullingen zijn uitgebreid, alles zit erbij. met een lange houdbaarheid. (meer dan 4 jaar)

Alles netjes geleverd binnen een dag.

Prettige webshop

producten ok, sticker waardeloos!

sticker plakt niet, zelfs niet na goede ontvetting.

Zeer makkelijke bestelling en snelle levering

Overzichtelijke webshop, uitgebreide gevulde koffers voor elke toepassing en branche

Weteringschans 165

1017XD Amsterdam

085-4019364

Over EHBO-koffer.nl

Wij leveren sinds 2010 EHBO & BHV artikelen aan bedrijven, scholen en particulieren in Nederland, België & Duitsland. Door onze klantgerichte service, expertise en scherpe prijzen onderscheiden wij ons van de markt. Al onze koffers en verbandmiddelen zijn van de hoogste kwaliteit en voldoen aan de laatste richtlijnen.