is mijn eerste bestelling nie meer ben al altijd tevreden geweest tis altijd top

Prima service. levering mooi volgens afspraak

Dit was voor ons bedrijf de eerste opdracht dus hebben nog niet veel ervaring met dit bedrijf maar tot nu toe een prima indruk.

Prima spullen en snel geleverd

Prima spullen en snel geleverd

snel en goed geregeld

snelle en correcte afhandeling

De bestelling was er vliegens vlug en voldeed aan onze verwachtingen

de bestelling was er vliegens vlug en voldeed aan onze verwachtingen

Overzichtelijke online bestelervaring

De website van EHBO-koffer is overzichtelijk en informatie over betreffende producten is duidelijk en handig. De levering verliep voorspoedig.

Er was wat onduidelijkheid over de sticker op de verbandtrommel.

De lege verbandtrommel bevat een sticker die niet overeenkomt met de afbeelding op de site. Hierover contact gehad en aangegeven dat ik graag als alternatief een groene kruis pictogram wilde. Deze kon ik niet los bestellen, aangezien het bestelbedrag minimaal € 20 is. Na overleg is mij deze kosteloos opgestuurd. Ik ben blij met deze oplossing!

Snelle en goede service

Snelle levering, top kwaliteit voor een goede prijs

Snelle levering en je krijgt ook echt wat je besteld. Dikke prima!

Online bestellen gaat makkelijk. Snelle afhandeling!

Product netjes verpakt en optijd geleverd.

pleisters zijn prima bevallen

we gaan er nog meer bestellen

Snelle nette levering

Duidelijke website.

Netjes geleverd, goed product

Alleen de oogdouche viel tegen

Bestel was branddeken, EHBO koffer, pleister dispenser en dubbele oogdouche. Eerste drie zijn goede kwaliteit en voldoende gevuld. De kast van de oogdouche is van piepschuim en had voor deze prijs verwacht dat deze van kunststof zou zijn, dat viel helaas tegen.

Grandioos.

Goed product voor een redelijke prijs en een zeer snelle levering

Snelle keurige levering zal zeer zeker vaker bestellen. Een tevreden klant.

De bestelde producten zijn snel geleverd en waren keurig verpakt! Bedankt!

vlot en netjes

heldere site en keurig geleverd

Good

Very quick service!!!

Snelle levering en nette prijs

Snelle levering en nette prijs

Netjes

Netjes verzorgd snel

Duidelijke website, goede producten, snelle levering.

Duidelijke site en supersnelle levering

Via de welbekende zoekmachine bij ehbo-koffer terecht gekomen omdat de inhoud van onze bhv-koffer aan vervanging toe was. De site is duidelijk en overzichtelijk en vind je snel wat je nodig hebt. De levering was top, 's ochtends besteld en de volgende ochtend al in huis. De bestelde nieuwe inhoud EHBO-koffer voldoet volledig aan mijn verwachtin en ga jullie zeker aanbevelen bij anderen.

Weteringschans 165

1017XD Amsterdam

085-4019364

Over EHBO-koffer.nl

Wij leveren sinds 2010 EHBO & BHV artikelen aan bedrijven, scholen en particulieren in Nederland, België & Duitsland. Door onze klantgerichte service, expertise en scherpe prijzen onderscheiden wij ons van de markt. Al onze koffers en verbandmiddelen zijn van de hoogste kwaliteit en voldoen aan de laatste richtlijnen.