Snelle en goede service

De producten stonden duidelijk op de site vermeld, niet te duur en een snelle en goede service.

Na wat dingen besteld te hebben, een goede levering!

Super snelle service

Duidelijke website

Snelle levering.

Compleet assortiment en snel geleverd.

Snel en correct geleverd

Snel de juiste artikelen gevonden in een ruim assortiment. Vervolgens snel en correct geleverd.

Ik was op zoek naar een niewue EHBO koffer voor ons bedrijf. Ik heb het juiste exemplaar gevonden bij EHBO-koffer.nl. Snelle levering, goede service, ik ben tevreden.

Snelle, nette levering van een slap koffertje

Inhoud is ok en daar kan ook niet veel fout aan zijn. Een gaasje is een gaasje. Het koffertje is slap, dekseltje schiet makkelijk los en de wandhouder is ook slap waardoor deze de koffer niet goed vasthaakt en de koffer gemakkelijk uit de wandhouder schiet.

Snel en volledige levering

een geweldig bedrijf die zijn afspraken snel na komt

Heb voor de eerste keer verband spullen besteld en snel en goedkoop geleverd. Volgende keer bestel ik er weer als ik wat nodig heb .

Super en snel geleverd

Super en goede kwaliteit

Snel en compleet

overzichtelijke site, gedegen informatie en snelle levering

Duidelijke site en makkelijke bestelprocedure. De koffer was snel binnen en nadat bleek dat de koffer beschadigd was, reageerde de klantenservice snel en accuraat. Ik krijg een nieuw leeg exemplaar toegestuurd. Top service!

geen probleem alles duidelijk

Uiterst bekwaam en snel

Eenvoudige bestelmethode, snelle levering.

Een ruim assortiment waaruit gekozen kan worden en snel geleverd. Dat is wat we zochten en vonden bij EHBO-koffer.nl

Snelle levering. Goede kwaliteit koffer. Helemaal compleet!!

Snelle correcte levering

snelle correcte levering, makkelijke website

Artikelen zijn snel geleverd en zoals beschreven op de site. Betaling na levering zonder problemen

Kwaliteit

Snelle en nette levering Kwaliteit producten Betaalbaar Super service

Goede ervaring qua prijs en levering.

Goede ervaring qua prijs en levering.

Prettige site, prima producten, snelle service

Het is al door velen hier geschreven: de levering is echt super snel en correct. Verder vinden wij de informatie bij elk product heel nuttig.

snelle correcte levering

Goede prijs, prima service, snel, geen klachten, slechts complimenten

duidelijke site en snelle levering

Op de site is een goede vergelijking te maken welke koffer je nodig hebt. Ook alles wat je kunt nabestellen is goed te vinden. De koffers waren daarbij binnen 2 dagen binnen. Super snelle levering dus !

Snelle Levering

Goede producten en prijzen

Goed een snelle service

Diverse artikelen besteld via de site, ter aanvulling van onze EHBO koffers op kantoor. Goede en snelle levering.

Weteringschans 165

1017XD Amsterdam

085-4019364

Over EHBO-koffer.nl

Wij leveren sinds 2010 EHBO & BHV artikelen aan bedrijven, scholen en particulieren in Nederland, Belgiƫ & Duitsland. Door onze klantgerichte service, expertise en scherpe prijzen onderscheiden wij ons van de markt. Al onze koffers en verbandmiddelen zijn van de hoogste kwaliteit en voldoen aan de laatste richtlijnen.