Goede kwaliteit

Overzichtbare website en snelle behandeling/service!

Snelle levering en ziet er goed uit

Positief

Goed bedrijf

Goed en snel bezorgd!

Mooie koffer, met mooie inhoud

Ik hoop in principe dat ik deze koffers zo min mogelijk hoef te gebruiken. Hoe minder slachtoffers hoe beter.

Duidelijk, snel en op rekening. TOP

Duidelijk, snel en op rekening. TOP. Kan deze webshop dus aanbevelen.

Heel erg goed verzorgde zending.

Ik had 10 reddingsdekens besteld deze kwamen keurig op tijd bij mij aan. De verpakking was erg stevig en het bestelde paste precies in het doosje, dat een fijne sluiting had. Even aan een lipje trekken en zo ging de doos heel gemakkelijk open. Ook de inhoud was prima op orde. Alleen maar lof voor de zending en het product.

Duidelijke site en een snelle levering

De site is erg duidelijk. Prijs-kwaliteit ook heel goed. Een snelle levering en de mogelijkheid voor bedrijven om achteraf te betalen.

Mogelijkheid tot bestellen van kleine hoeveelheden maakt dit de ideale site om je EHBO koffer up-to-date te houden

nep korting

Ik ontving een kortingscode van 10€ bij besteding boven de 20€. Helaas werd er niet bij vertelt dat je dan ook 10 euro meer moet bestellen omdat je dan niet boven de 20€ maar boven de 30€ moet bestellen. Je moet dan alsnog boven de €20 netto met de korting uitkomen. Nep korting.....ik bestel hier niet meer

Snelle Service

Snelle Service, makkelijk en overzichtelijke site

Geweldig produkt en snelle levering.

Het is een geweldig produkt en het was een snelle levering.

Goef

Eerste bestelling afgeleverd zoals afgesproken

goede service en snelle levering

duidelijke web site

Overzichtekijk, correct en snel afgehandeld

Keuze uit een breed assortiment, betaalmogelijkheden zijn ruim en de levering is snel....

SUPER SNEL EN MOOIE KWALITEIT

Op de site is alles duidelijk weergegeven. Het bestellen is heel makkelijk en dan de snelle levering. Top services. De EHBO dozen zijn perfect. Wat je ziet wat je krijgt.

voldoet volledig aan verwachting

voldoet volledig aan verwachting

Snel en goed.

Snel goed en complete ehbo koffer A Blij mee

goed product, snel geleverd

Ik heb pleisters op rol besteld en dat werd netjes, op tijd geleverd, prima product ook helemaal tevreden!

Snelle correcte levering

Snelle, correcte levering en goede prijzen

Duidelijk, gemakkelijk en goede prijs-kwaliteit

De producten werden snel geleverd en waren goed verpakt. Ook de prijs valt super goed mee! Zeker voor herhaling vatbaar !!!!

prima product

En snelle levering

Goed materiaal en een duidelijke website

Ik ben heel tevreden over de levering en de duidelijkheid van de website. Helaas werd "Voor 15:00 uur besteld, morgen bezorgd", niet waargemaakt, maar de dag erop was alles netjes binnen.

Weteringschans 165

1017XD Amsterdam

085-4019364

Over EHBO-koffer.nl

Wij leveren sinds 2010 EHBO & BHV artikelen aan bedrijven, scholen en particulieren in Nederland, België & Duitsland. Door onze klantgerichte service, expertise en scherpe prijzen onderscheiden wij ons van de markt. Al onze koffers en verbandmiddelen zijn van de hoogste kwaliteit en voldoen aan de laatste richtlijnen.