Alles op tijd en compleet

Alles op tijd bezorgd.

Goede service en snelle bezorging.

Prima telefonisch te woord gestaan voor een goede keuze EHBO koffer.

snel geleverd geen problemen

Duidelijk en snel

De informatie is duidelijk, de website is snel en levering ook. Ik heb wel het gevoel dat er nog steeds meer in de dozen word gestopt dan aangeraden door het oranje kruis.

duidelijke site en snelle levering

Erg veel keus, makkelijk te vinden en snelle levering

Snelle service en ruime keus

Het is even leren hoe de menu structuur werkt maar daarna werkt alles vlot en snel. Ze hebben werkelijk alles wat je maar nodig hebt. Zowel in sets als losse onderdelen tegen een goede/eerlijke prijs

was erg duidelijk aangegeven wat je kon bestellen

Ik kon alles goed vinden wat ik zocht om de koffer weer goed op datum te krijgen

Makkelijke site en snelle levering

Overzichtelijke website. Zeer betaalbaar en snelle levering. Ben er zeer blij mee

Praktisch en snel

Superhandig dat alles op 1 site besteld kan worden, en dat er standaard-lijsten staan die je kunt aanvinken! Snel geleverd!

Snelle service, producten makkelijk te vinden online

bestellen en de volgende dag in huis

de service is prima de volgende dag kreeg ik mijn bestelling de koffer was in huis maar deze was tijdens vervoer van de bestel dienst kapot gegaan (afgebroken) meteen gechat en de volgende dag was er al een nieuwe koffer dat is pas service

Goed gevulde koffer

Het was voor mij de eerste keer dat ik hier een ehbo koffer bestelde voor mijn opvang. Hij was de volgende dag al binnen en zeer goed gevuld.

Snel en in orde

Spullen waren er snel en tip top in orde.

Verfrissend

Heel snelle en heldere communicatie ivm een vergissing die was voorgevallen. Reactie én oplossing kwamen nog dezelfde dag hetzij 1 dag na onze vraag tot nazicht. Een oplossing die meer dan correct was! Een zeldzaam iets in deze tijden waarin communicatie, ondanks de vele mogelijkheden, dikwijls moeilijker lijkt te verlopen dan ooit tevoren. Vandaar... verfrissend. Heel fijn samenwerken.

Goede site, snelle service

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Duidelijke website, makkelijk een bestelling te plaatsen, goede communicatie over de geplaatste bestelling en snel geleverd.

prima!!

Goed service, snelle levertijd, goed verpakt !

Duidelijk en compleet aanbod, makkelijk te bestellen.

Zeer goed op het volgende na: twee geleverde pincetten hadden dubieuze vlekjes (roest?). Dit kan natuurlijk niet bij EHBO-spullen; de procedure loopt nog via de klantenservice. Wij gaan er vanuit dat een goede oplossing wordt geboden.

wel besteld en betaald maar......wanneer wordt het bezorgd!!!!!!

Dagelijks uitgekeken, maar ach, het zijn wel bijzondere dagen, dus vertraging is dan de regel, maar nu op 3 Januari, komt die dan wel???? Excuus van mijn kant! Het was een vergissing. EHBO-koffer.nl heeft het netjes, met zorg en op tijd geleverd, een andere leverancier, een concurrent van EHBO-koffer.nl ging in de fout en dat werd door mij (als klant) door elkaar gehaald. De reactie en de vervolgacties van EHBO-koffer waren zeer klantvriendelijk en een ieder aan te bevelen. Dat gaf vertrouwen die niet beschaamd is. Door mij zal dan ook de tweede zending alsnog worden betaald die mij geheel kosteloos was toegezonden!!

Gemakkelijk

Dit is een makkelijke manier om mijn ehbo koffers aan te vullen zonder de deur uit te moeten.

Positief

Snelle levering Goede producten

Prima en snelle levering

Prima en snelle levering

top!

Duidelijke site, goede prijs, snel verstuurd, goed verpakt

Voldoende , snelle klantenservice

Ervaring is voldoende. Retourzendingen zijn voor eigen rekening

Zeer Goed!

Snel , duidelijk en voordelig.

Weteringschans 165

1017XD Amsterdam

085-4019364

Over EHBO-koffer.nl

Wij leveren sinds 2010 EHBO & BHV artikelen aan bedrijven, scholen en particulieren in Nederland, België & Duitsland. Door onze klantgerichte service, expertise en scherpe prijzen onderscheiden wij ons van de markt. Al onze koffers en verbandmiddelen zijn van de hoogste kwaliteit en voldoen aan de laatste richtlijnen.