top

Snelle levering, doen wat je besteld. Eigenlijk heel normaal maar wel prettig

srhtjyku,li.;o/;"L

dzxfcgnvhmbj./.mnbvcxdzsdvxfbcgnhmj,.

Snelle levering en zeer tevreden met mijn aankoop

Zo als het hoort.

Duidelijkheid in de bestelling en wat er moet gebeuren. Zelfs de levering was zo als het hoort.

Goede koffer, zeer tevreden

Goede complete koffer. Fijne website waar op staat wat er in zit en wanneer de houdbaarheidsdatum voorbij is de navulling kan bestellen. Snelle levering en makkelijk op te hangen.

perfect

Netjes geholpen door Bo

Zeer snelle levering en kwaliteitsproducten

Goede communicatie

snelle levering en goede prijs-kwaliteit

goede prijs / kwaliteitverhouding en snelle levering

Goede service en snel in huis, jullie doen wat er belooft wordt.

Super product voor leraren bewegingsonderwijs. Ik kan mijn leerlingen voorzien van zorg en ik hoef de zaal niet uit.

Prima produkt. Prima prijs

2e bestelling: ben zelf ook ondernemer: mijn spreuk is: Never changes a winning team

Zeer snel geleverd binnen 24 uur

heel flexibel ik had zelf een fout gemaakt dit werd direct door EHBO Koffer .nl snel opgelost waardoor ik alsnog de volgende dag alle bestelde items heb ontvangen. Echt Top

Veel EHBO spullen bested, gemakkelijk online te bestellen , snelle en goed verpakte levering.

snel en correct

Prima koffer

Complete koffer, prima prijs/kwaliteitsverhouding

prima geregeld

Fijne website en spullen snel en goed geleverd, ik ga vast nog eens iets bestellen.

Prima bedrijf Snel verzonden, goed materiaal

Prima bedrijf Snel verzonden, goed materiaal

Mooie producten, snelle levering

Via de webshop bestelling gedaan en keurig op tijd geleverd. Direct contact vlot en correct.

Snelle levering en duidelijk ingerichte webshop.

Een fijne webshop. Makkelijk te bladeren, goede kwaliteit producten. Een enkele keer mis ik een product en moet ik dat elders bestellen, maar over het algemeen een aan te raden winkel.

Snelle en correcte levering!!!

Bestelling via de website gedaan, benodigdheden makkelijk te vinden. Afhandeling ging vlot. bestelde goederen werden al de volgende dag correct geleverd. De order was goed uitgevoerd.

beetje lastig

had snel een nieuwe inhoud nodig, levering zou binnen 1 of 2 dagen zijn. Helaas werkte de koerier niet mee, na enige dagen wachten blijkt dat we zelf 20 km verderop het pakket kunnen ophalen. dat vinden we een slchte service. Ze hadden het pakketje ook achter kunnen laten bij de buren.

Snel en accuraat

De bestelling is snel en compleet geleverd

groot assortiment tijdig geleverd

uitstekend

het verliep allemaal naar onze wens!

Het bestellen, betalen en ontvangen was binnen een dag!

Prima prijs, snelle verzending

Prima prijs, snelle verzending

Weteringschans 165

1017XD Amsterdam

085-4019364

Over EHBO-koffer.nl

Wij leveren sinds 2010 EHBO & BHV artikelen aan bedrijven, scholen en particulieren in Nederland, België & Duitsland. Door onze klantgerichte service, expertise en scherpe prijzen onderscheiden wij ons van de markt. Al onze koffers en verbandmiddelen zijn van de hoogste kwaliteit en voldoen aan de laatste richtlijnen.