Zeer goede producten die snel geleverd worden

Heel veel keuze, 4 jaar houdbaar, goede kwaliteit en snelle levering

En een prima prijs!

SUPER, vlotte bestelling en levering

Het bestellen is overzichtelijk, er werd vlot per email een orderbevestiging en verzendbevestiging gestuurd. Levering was snel en bestelling was keurig verpakt. Door een eigen fout per ongeluk een dubbele bestelling geplaatst. Ook de afhandeling hiervan keurig ondersteund door de klantenservice.

Top service snelle levering

EHBO koffer levert goede producten voor de juiste prijs. Blij met de oogdouche van Plum en de EHBO koffer is volledig up to date. Netjes geleverd met bevestigingsmateriaal.

Handig en snel bezorgd

Handige dispenser. In de middag besteld, de volgende morgen in huis

Zeer prettig

Uw collega van EHBO-koffer was zeer kundig, legde goed uit waarom we bepaalde artikelen nodig hadden maar gaf bijv. ook aan dat andere artikelen overbodig waren binnen ons bedrijf. Ik had dus het gevoel dat we niet onnodige dingen 'aangesmeerd' kregen.

Ruime keuze en snelle levering

Een groot assortiment met een prima prijs

Nette en goed ingedeelde koffer

Nette en stevige koffer, overzichtelijk ingedeeld. Snelle levering.

Goede kwaliteit en bezorging

Zo verder gaan.

snel

goede keus (assortiment) snel geleverd

Snelle levering en prijs zijn goed. Helaas jammer van die mega grote reclame stickers op de EHBO koffers. Gelijk eraf getrokken. Het is niet acceptabel om de koffer met die mega grote reclame sticker op te hangen in publieke ruimte van mijn . De plaatjes op de website laten dit helaas niet zien en er was ook geen melding van gemaakt. Nu zelfs extra stickers gekocht bij andere organisatie die wel erop kunnen.

Snel geleverd volle koffer!

Koffer besteld, volgende dag al in huis, helemaal top. 1 deksel zat niet helemaal dicht (aan de binnenkant), waardoor de producten een beetje door elkaar lagen, dit was echter snel gecorrigeerd. Gelukkig nog niet nodig gehad dus een inhoudelijke review is nog niet mogelijk.

Snelle en goede service

Bestellingen altijd snel geleverd en diensten worden ook goed en snel afgestemd.

Zeer goede afwikkeling

Na de bestelling geplaatst te hebben is er vanuit ehbo koffer. nl zeer goed gecommuniceerd en is de bestelling snel geleverd.

Prima snelle en adequate levering

Ziet er allemaal goed en gedegen uit. Duidelijke website met goede omschrijvingen. Goede prijsstellingen.

Groot assortiment, snel geleverd

Zeer groot assortiment, waar het soms best even zoeken is naar het juiste product. Prijs is normaal, ook als je per stuk bestelt. Levering op de volgende dag en je wordt goed op de hoogte gehouden van de levering.

Super snelle levering

Voormiddag bestellen, doormailen en 's anderendaags in huis. Wat een service.

Groot assortiment voor prima prijs

Ik was op zoek naar wat specifieke producten, en enkele aanbieders vergelijkend kwam EHBO-koffer uit de bus als degene die ze allemaal in huis had, en ook nog eens voor de beste prijs. Overzichtelijke site ook, met als enig 'nadeel'; het winkelt zo lekker weg, ahum ;-)

perfecte levering na bestelling

goede prijs kwaliteit verhouding

ehbokoffer

mooi uiterlijk goed voor 1 persoons of 5 persoons niks mis mee

Super snelle levering

Na bestelling de volgende dag geleverd.

mooie produkten en goede snelle levering!

perfecte manier om uw EHBO kit weer up to date te maken.

Goede service en levering.

Goed contact via tel gehad en goed geholpen. Offerte snel en duidelijk.

Goed en snel ontvangen.

Heb mijn bestelling prima ontvangen. maar nog niet in gebruik genomen.Heb wel vertrouwen in het gebruik van de Ice packs. Zal wel een review schrijven na het gebruik.

De ene dag besteld en de volgende dag netjes bezorgd bij ons op kantoor. Geen gedoe. Super service.

Weteringschans 165

1017XD Amsterdam

085-4019364

Over EHBO-koffer.nl

Wij leveren sinds 2010 EHBO & BHV artikelen aan bedrijven, scholen en particulieren in Nederland, Belgiƫ & Duitsland. Door onze klantgerichte service, expertise en scherpe prijzen onderscheiden wij ons van de markt. Al onze koffers en verbandmiddelen zijn van de hoogste kwaliteit en voldoen aan de laatste richtlijnen.