Snel en correct

Onze eerste bestelling bij EHBO-koffer.nl. Even rondgekeken naar prijzen voor wat we nodig hadden en EHBO-koffer had onderscheidende prijzen en tevens alles wat we nodig hadden. De bestelling werd snel en correct geleverd. Informatievoorziening over account en bestelling ook prima in orde.

Snelle levering, goed verpakt. Tevreden!

Snelle levering, goed verpakt. Tevreden!

Een snelle en efficiente afhandeling

De afhandeling van de 2 jaarlijkse aanvulling van de EHBO-koffers is snel en efficient verlopen.

Mijn bestelling bij EHBO-Koffer.nl verliep snel, gemakkelijk!

Ik moest wat spullen hebben voor thuis, EHBO-Koffer.nl heeft een groot aanbod voor een zeer scherpe prijs met duidelijke informatie bij elke product. Na meerdere websites bezocht te hebben was de winkelwagen bij EHBO-Koffers.nl het voordeligste en de betaling was ook gemakkelijk.

Snelle en accurate levering

Duidelijk website, gemakkelijke winkelwagen. De ontvangen goederen waren passend verpakt in een kartonnen doosje zonder opvulmiddelen.

Het zou fijn zijn als de artikelen bij jullie dezelfde benaming hebben als hetzelfde artikel bij een collega concurrent. Dat weer je dat je over hetzelfde product praat

Duidelijke site en super snelle levering!

Duidelijke site en super snelle levering! Top.

Goede producten en snel verzonden

Duidelijke site met goede producten en bovendien snel verzonden

Maakt zijn faam waar!

Ik had afgelopen weekend een order geplaatst en dinsdag bracht men de bestelde spulletjes thuis. Alles zat netjes verpakt, op de pakbon stond keurig hoeveel ik van ieders besteld had. En de juiste hoeveelheden zaten ook precies in de doos. Kortom, zeker voor herhaling vatbaar om bij EHBO-koffer materialen te bestellen

Duidelijke site, makkelijk te bestellen en de levering is snel.

Na een zoektocht op het internet kreeg ik de tip om eens op uw site te kijken. De site is overzichtelijk,duidelijk en het bestellen gaat makkelijk. Wat wil een mens nog meer.

Netjes,zoals aangegeven op de site.

snel en goed

snel, goed gebracht. En Goed spul!

Goed, uitgebreid en snel

Ik heb inmiddels meerdere malen een bestelling gedaan via EHBO-koffer.nl voor de EHBO-koffer van mijn sportvereniging, en ik ben erg tevreden! Goede, snelle levering, uitgebreid assortiment en als ik er niet uit kom staat de klantenservice voor me klaar. Erg gemakkelijk en snel, ook niet duur (huismerk en bekendere merken, dus je hebt de keus), een aanrader!

super service

top producten zoals beschreven en goeie en rappe service

Snel, behulpzaam en betrouwbaar

Bestelling is snel geleverd. Binnen een minuut de factuur via mail gekregen toen deze niet te downloaden bleek.

Zeer kompleet

Ben lid van een klein clubje. Nu eindelijk een kompleet EHBO koffertje samen gekocht.

Vlotte, correcte en snelle levering van het bestelde materiaal.

Ruime keuze. Kwaliteitsvol materiaal. Correcte prijs

Goede aankoop

Voor het eerst hier besteld. Bestelling werd snel afgehandeld en goede informatie over de bezorging.

Slecht

Wanneer wordt het geleverd?

Goede, snelle service

Goede kwaliteit producten en snelle levering.

Makkelijk te bestellen. Snelle levering. Verzendkosten zijn er helaas.

Vandaag bestellen, morgen leveren is: VANDAAG BESTELLEN, MORGEN LEVEREN! Duidelijk en correct!

super snelle levering

maandag besteld en de volgende dag de hele bestelling al binnen. Top!

Weteringschans 165

1017XD Amsterdam

085-4019364

Over EHBO-koffer.nl

Wij leveren sinds 2010 EHBO & BHV artikelen aan bedrijven, scholen en particulieren in Nederland, België & Duitsland. Door onze klantgerichte service, expertise en scherpe prijzen onderscheiden wij ons van de markt. Al onze koffers en verbandmiddelen zijn van de hoogste kwaliteit en voldoen aan de laatste richtlijnen.