Geweldige service, niets op aan te merken

Prijstechnisch erg interessant, goede producten en een snelle service.

Prima kwaliteit en service.

EHBO-koffer voldoet 100%. Snelle verzending. Professionele opvolging en klantvriendelijke medewerkers. Spijtig dat de uitreiking in België gebeurt via bpost, dat is sowieso 24u vertraging!

gemakkelijke webshop - vlotte afhandeling

Vlotjes afgehandeld, netjes verpakt, dus alles perfect gearriveerd. Top.

Alleen jammer dat de datum op de trommel 2016 is en het houdbaar is nu tot 2024. Ipv 2027. Verder netjes snel geholpen

Goed en snel

Duidelijke website , genoeg keuze en snelle levering

Uitstekend!

Bestelling vlot ontvangen.

De service is GOUD waard

Voldoende keuze, je kan zelf het te bestellen aantal bepalen. Prijs en kwaliteit is goed. Snelle levering.

Uitstekende service, Mijn bestelling had ik gisteren gedaan en vandaag al geleverd. Supersnelle levering supersnelle service en goede prijzen.

Goede en vlotte service.

Keus genoeg en snel

Een aantal bedrijven maken goed gebruik van zoek woorden en eenmaal op de website hebben ze het niet in het assortiment gelukkig deze wel precies wat ik moest hebben en prima site

Fast delivery

Fast delivery

Slechte service

op 03/10/19 een bestelling geplaatst voor 15.00 u en BETAALD op 10/09/19 nog steeds geen bestelling ontvangen . is steeds de fout van DHL meneer was niet aanwezig op dit adres !!!! voor alle duidelijkheid DHL heeft zich niet eens aangeboden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zeer vlotte bestelling en levering tegen goede prijs!

Duidelijke site met mooi aanbod en correcte prijzen.

Snelle levering, goed product

Had de producten snel nodig. Meteen volgende dag geleverd. Zeer tevreden.

Snel te bestellen, snelle levering

Eigenlijk heb ik met bovenstaand alles al gezegd. Duidelijke site, genoeg info, snel besteld en snelle levering! Dus super tevreden!

snelle levering, goede service

goede en overzichterlijke site en een goede en snelle levering

het is een mooie en duidelijke site, de geleverde producten werden op tijd geleverd.

Snel, professioneel en behulpzaam

Helaas was mijn bestelling kwijtgeraakt door DHL maar het is heel vakkundig en netjes opgepakt! Zo hoor je als klant behandeld te worden!

Goede Service

Een snelle levering en als je vragen hebt geven ze snel antwoord, ik bestel zeker weer

Snelle levering, zeker aan te bevelen

Is correct en duidelijk opgesteld

Duidelijke uitleg bij elk materiaal dat je nodig hebt. Het is ook heel overzichtelijk!

EHBO lege koffer

Perfect tegen goede prijs geleverd erg blij mee bedankt

Prima leermateriaal

We gaan deze koffer gebruiken voor de ehbo-lessen aan onze klusklas, Vaktalent.

Snelle levering en makkelijk te bestellen

uitstekende webwinkel

Keuze gemaakt op de makkelijke eenvoudige website. Het assortiment is ruim voldoende om een keuze te maken. Als school hebben we de voorkeur om achteraf betalen en dat kan probleemloos bij EHBO-koffer.nl We zullen in de toekomst graag weer gebruik maken van deze diensten. gr. van Maasdijkschool

Weteringschans 165

1017XD Amsterdam

085-4019364

Over EHBO-koffer.nl

Wij leveren sinds 2010 EHBO & BHV artikelen aan bedrijven, scholen en particulieren in Nederland, België & Duitsland. Door onze klantgerichte service, expertise en scherpe prijzen onderscheiden wij ons van de markt. Al onze koffers en verbandmiddelen zijn van de hoogste kwaliteit en voldoen aan de laatste richtlijnen.