Snel geleverd en super medewerking als je iets specifieks zoekt

vlotte service

handige website, vlotte levering

Prima en snel geleverd

Goede en snelle service.

Ik heb een bestelling geplaatst en de bestelling werdt snel en correct afgeleverd , en de prijs is ook best oke.

TOP

doen de slogan 'gisteren besteld, vandaag in huis' alle eer aan!

Kwaliteit, tegen goede prijs. Snel geleverd

Een setje ehbo-benodigdheden besteld. Qua prijs zat het wel goed voor het artikel wat ik nodig had. Snel thuisbezorgd ook. Kwaliteit van de materialen lijkt tot dusverre uitstekend te zijn.

Snelle en correcte levering!

De producten waren snel te vinden op de website en worden snel geleverd.

Goede klantenservice, snelle levering en op rekening. Perfect!

Snelle levering, netjes verpakt.

Duidelijke website, goede service

Supergoed!

Snelle levering van de bestelde materialen. Dankzij de website handig te kiezen. Materialen precies zoals de beschrijving. Voor herhaling vatbaar!

Snel geleverd en zoals besteld

Wij zochten voor ons hockeyteam naar een betaalbare en complete sport EHBO koffer. Deze hebben we gevonden bij EHBO-koffer.nl. De koffer is inmiddels een aantal keren goed van pas gekomen, de pleisters maar vooral ook de instant ice packs. We moeten alweer gaan bijvullen.

Zeer goed mstetiaal

Ontzorging

Dankzij de site is het duidelijk wat je conform regelgeving nodig hebt. De koffers bevatten een duidelijke inhoudsoverzicht dat je jaarlijks kunt verifieren. heb je iets nodig dan is het snel besteld en direct geleverd. TOP ontzorging.

Overzichtelijke website, snelle levering

supersnel gestuurd en uitstekend verzorgd

Uitstekende lage prijs van Rowo gel

snelle levering en prima afhandeling via emails. duidelijk

Uitgebreid assortiment

Het is niet altijd duidelijk hoe de aantallen van de producten aangegeven worden.

top service

top service en goed en snel ontvangen

prima service, snel afgeleverd

goede, duidelijke site. netjes en snel geleverd.

Zeer tevreden over de site en de mensen achter EHBO-koffer!

Overzichtelijke website, bij vragen een goed advies en de wachttijd was kort. Ook zeer tevreden over de bestelde producten!

Top klantenservice

Ondanks een kleine hik-up in de levering, te wijten aan een DHL bezorger, is alles door de klantenservice op een vriendelijke, snelle en adequate wijze opgelost. Beau bedankt voor je top service.

Wat op de site staat gebeurt ook

Snelle en complete levering.

goede prijs kwaliteit verhouding snelle leveringg

Uitstekende producten,snelle levering

Uitstekende producten,snelle levering

goed geleverd

materialen zijn goed, compleet verzonden en geleverd.

Weteringschans 165

1017XD Amsterdam

085-4019364

Over EHBO-koffer.nl

Wij leveren sinds 2010 EHBO & BHV artikelen aan bedrijven, scholen en particulieren in Nederland, Belgiƫ & Duitsland. Door onze klantgerichte service, expertise en scherpe prijzen onderscheiden wij ons van de markt. Al onze koffers en verbandmiddelen zijn van de hoogste kwaliteit en voldoen aan de laatste richtlijnen.