gebruikersvriendelijke website, levering en facturatie ook allemaal prima

de website is gebruiksvriendelijk, eerste levering verliep snel en correct. Heel fijn dat we als school op factuur kunnen bestellen. Kortom; een tevreden klant.

prima, vlot en professioneel

Alles ging vlot, producten zijn makkelijk te vinden.

Gemiste kans

Het ontvangen product voldoet niet aan de beschrijving Moeten eerst foto's zien om te kijken Jammer dat men niet reageerd op mail met verzoek op retour adres. Zie af van verdere koop Wel vanmorgen netjes terug gebeld door klanten service Laatste koop bij dit bedrijf

prima service en een snelle levering

prima service en een snelle levering

Snel en accuraat

Snel en accuraat geleverd

goede en juiste levering.

Nog geen ervaring met jullie.

Op dinsdag besteld woensdag binnen. Echt super blij met de spullen . Netjes verpakt.

Alleen bezorging bij pakketpunt zou beter zijn.

Het is prima zakendoen met deze webshop

Bestelproces gaat snel en is duidelijk. De levering vond ook snel plaats en de producten waren goed verpakt. Ik heb geen reden om mijn volgende bestellingen hier niet te plaatsen.

Goed product en snelle levering

Goed product en snelle levering

snel en goed geregeld

snel en goed geregeld

Prima materialen en snelle levering

De materialen van EHBO-koffer.nl hebben een goede kwaliteit en zijn gunstig geprijsd. Als je een bestelling doet, wordt deze in vrijwel alle gevallen de eerstvolgende werkdag geleverd.

Uitstekend!

Duidelijke website, snelle service, goedkope producten en betalen op rekening. Super!

Snel en goed geleverd

Spullen werden snel en goed verpakt thuis afgeleverd. Op website goede informatie. De thuisverbanddoosje is wat karig. Die kan je beter zelf samenstellen.

Goede prijs, snel geleverd

De bestelde EHBO materialen werden zoals aangegeven de volgende dag nog geleverd. Alles netjes verpakt, prima spullen voor een nette prijs.

Prima en snel

Nette service en snelle levering!

In één keer weer helemaal op orde bij................ jammer !

Onze oude tassen zijn verhuisd naar de kliko. Aanvullen zou zinloos zijn nu we de hele tassen weer netjes op orde hebben, tegen een erg schappelijke prijs.

Geweldige service

Heb mijn bestelling makkelijk kunnen plaatsen. Ook is de website erg overzichtelijk.

Goede levering

voorberid

Twee EHBO koffers: één in de auto en één in de badkamer. Liever nooit nodig, maar indien wèl, dan Eerste Hulp nabij.

top service

Snelle verzending en netjes verpakt

Goede levering

Snelle levering, goed materiaal

Goede producten, prima prijs en supersnelle levering

Snelle bezorging van bestelling!

De volgende dag heb je het meteen binnen. snelle service

Weteringschans 165

1017XD Amsterdam

085-4019364

Over EHBO-koffer.nl

Wij leveren sinds 2010 EHBO & BHV artikelen aan bedrijven, scholen en particulieren in Nederland, België & Duitsland. Door onze klantgerichte service, expertise en scherpe prijzen onderscheiden wij ons van de markt. Al onze koffers en verbandmiddelen zijn van de hoogste kwaliteit en voldoen aan de laatste richtlijnen.