Prima.

Snel geleverd.

Uitzonderlijke snelle levering van kwalitatief goed materiaal

Binnen een dag de spullen ontvangen. Dat geeft vertrouwen in een onderneming.

Super goede winkel zeer klantvriendelijk

Een prachtige vouw brancard besteld die super snel geleverd werd. Helaas zat er geen opberg tas bij dus even gebeld en ze hebben direct de leverancier gebeld om te vragen of er tassen waren. Die waren er en ze hebben geregeld dat de leverancier hem direct vanuit hun onze kant op hebben gestuurd waarna ik EHBO-Koffer kon betalen voor deze super sterke en stevige tas.

Het bestellen gaat makkelijk. Keuze tussen meteen betalen of achteraf en snel geleverd.

Bestelling plaatsen was wat ingewikkeld, aflevering goed volgens vermelding

Het bestellen van losse artikelen kostte wat moeite omdat bestelling of verwijderen niet direct werd doorgevoerd. Andere benaming van artikelen maakt t ook lastig maar uiteindelijk correct kunnen bestellen.

beloven wat ze zeggen

Als vereniging bestellen wij hier regelmatig, wordt snel en tegen een goede prijs geleverd

Goede informatie, snelle levering.

Trage levering

Via PostNL België had ik de eerste levering veel sneller gehad.

Prima !

Zondag avond besteld na aandachtig de adviezen en uitleg op de website te hebben gevolgd. Maandag verstuurd en dinsdag netjes thuisbezorgd. Koffer was netjes gevuld en ziet er top ui!

Goed en correct

Wordt goed en correct en snel geleverd ook naleverijg

tip-top-in-orde

Door de chatmogelijkheid verloopt elk bezoek aan de webshop op een persoonlijke manier. Zeer duidelijke en handige manier van je EHBO-kit aan te vullen.

snel geleverd!

Duidelijke bestelprocedure en snel en goed verpakt geleverd.

Een echte hulp voor de professional!

praktisch en snel

Service staat duidelijk hoog in het vaandel

De wandhouder van onze koffer was gesneuveld. Het bleek een model te zijn dat niet meer in het assortiment bleek te zitten. Maar een nieuwe wandhouder wordt gewoon geleverd 👍

Overzichtelijke website en snelle levering

De inhoud van onze EHBO koffers waren over de datum. Via het internet bij www.EHBO-koffer.nl terecht gekomen. De website is overzichtelijk en ik heb de inhoud snel kunnen vinden en bestellen. Naast inhoud voor de EHBO-koffer zag ik ook pads voor onze AED en andere artikelen die met veiligheid en EHBO te maken hebben. Kortom, een breed assortiment!

Snelle levering en product zoals verwacht.

Snelle levering en product zoals verwacht.

Overwegend positief!

Ik heb snel de juiste spullen ontvangen. De betalingsmogelijkheden waren fijn. Het wisselen tussen bedrijf en particulier was mooi. De site is grotendeels overzichtelijk ingedeeld. Ik vind de certificering mooi, aanvullingservices is geweldig. Ik ben heel tevreden. De enige verbeterpuntjes: - Ik vind het vervelend dat de aanbiedingen en updates voor hervullen van de koffer dezelfde mailinglist zijn. Ik zit eigenlijk niet zo te wachten op aanbiedingen en zal daardoor mogelijk updates over het bijvullen van mijn kist automatisch kunnen negeren. - Het verpakkingsmateriaal heeft gigantisch veel kruimels achtergelaten op de rest van de spullen. Ik heb mijn bestelde BHV hesjes nog steeds niet helemaal schoon gekregen. Maar dat is voor mijn reden om niet terug te komen bij EHBO-koffer.nl en ik zal de service ook zeker aanraden aan vrienden en collegae.

snel geleverd

Snelle, complete levering en zeker niet zo duur als verschillende andere EHBO leveranciers.

goede service

snelle en goede service,complete ehbo koffertje om mee te nemen voor op de fiets.

Levering was snel, netjes en compleet. Wat ik jammer vind is dat DHL een aflevertijd geeft tussen 8-18 uur, mag wat mij betreft wat specifieker zijn.

Gewoon top! Als er toch iets mis is, wordt het direct opgelost.

Goed gevulde koffer voor goede prijs. Levering super snel

Volledig volgens verwachting

Afgeleverd zoals het hoort, met slechts 1 heel kleine opmerking over de sluiting van de koffer die niet optimaal is.

Snelle levering en netjes ingepakt

Weteringschans 165

1017XD Amsterdam

085-4019364

Over EHBO-koffer.nl

Wij leveren sinds 2010 EHBO & BHV artikelen aan bedrijven, scholen en particulieren in Nederland, België & Duitsland. Door onze klantgerichte service, expertise en scherpe prijzen onderscheiden wij ons van de markt. Al onze koffers en verbandmiddelen zijn van de hoogste kwaliteit en voldoen aan de laatste richtlijnen.