vriendelijk en snelle levering

een goed en vriendelijke

perfect

zeer net en snel bedrijf

Prijzen en kwaliteit zijn goed.

Zoals gewoonlijk goed geleverd, aan de klant.

Snelle en juiste service, top...

Heb sinds kort mn EHBO en BHV behaald en wilde ook voor onderweg een knappe geordende koffer hebben in de auto. Ik heb de vulling daarvoor hier bestelt en is nu helemaal compleet. Dank voor de goede service en zekers tot de volgende keer.

order prima en snel uitgevoerd, compliment!

goede ervaring, voor herhaling vatbaar!

Van de 7 koffers in 1e instantie 3 ontvangen. Na telefoontje meteen bevestigging per mail dat de koffers alsnog een dag later al komen. Goede, snelle en vriendelijke service.👍

Zeer snelle levering, product voldoet aan de verwachting

Voor de dierenambulances 4 nieuwe EHBO koffers besteld en deze zijn zeer snel geleverd. EHBO koffers voldoen aan de verwachting. Er worden zelfs schroeven en pluggen bijgeleverd voor de wandbeugel. Helaas zijn de verzonken gaten in de wandbeugel niet diep genoeg om de bevestigingsschroeven voldoende te laten verzinken en dan klikt de koffer niet vast in de houder. Echter dit is eenvoudig op te lossen door de gaten in de wandbeugel iets verder te verzinken met een geschikte verzinkboor.

Snel en goed betaalbaar

Volgende dag in huis en compleet en niet duur

Snelle en goede service

Altijd juiste en snelle levering

Goede snelle service, top geregeld

Precies zoals op de site staat . Ik heb de studentenkoffer besteld voor thuis en de autokoffer voor in de auto. Lekker snel geleverd. Top

Goede en snelle levering. Een aanrader. Voor iedereen.

Pluspunten

Duidelijke informatie op de website. De prijzen en verzendkosten zijn inzichtelijk, geen onverwachte extra kosten. Snelle Bezorging, de belofte hierover op de website werd waargemaakt.

Pluspunten

- Prettige website - Goede prijzen en assortiment - Producten netjes verpakt

- Liever PostNL dan DHL

Pluspunten

Overzichtelijk

Pluspunten

Snelle en correcte levering, alles netjes verpakt en duidelijk. Echt fantastisch.

Ik was vergeten de controlestickers te bestellen. Dit zou handig zijn als jullie dat aan het eind van de bestelling vragen. Voor de rest ga zo door.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede spullen en snelle levering, nette en overzichtelijke site.

Een minimum bedrag van 20 euro voor dat er verzonden gaat worden is niet echt meer van deze tijd, dat zou afgeschaft moeten worden, denk dat er dan meer verkocht gaat worden omdat je dan sneller en vaker wat besteld.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Uitgebreid assortiment en snelle levering

Jammer dat DHL, na mij een dag te hebben laten wachten, mij via track en trace melden dat de levering niet die dag plaats vond maar de volgende. En om er nu twee vrije dagen voor op te nemen. Gelukkig was de buurvrouw die dag thuis.

Pluspunten

Duidelijke mooie website Goede service en communicatie (bedankt Beau) Veel producten Speciale EHBO koffers voor de leek Prijzen zijn naar mijn idee scherp

Nog niet kunnen vinden

Pluspunten

Goed kwaliteit, snel afgeleverd

Nog meer uitbreiden aan verband materiaal.

Pluspunten

Altijd alles keurig optijd geleverd. Als je vragen worden ze vakkundig beantwoord.

Pluspunten

Bestellen...en snel in huis!!!!!!

Pluspunten

Snelle levering, mooie producten. Prima.

Geen.

Weteringschans 165

1017XD Amsterdam

085-4019364

Over EHBO-koffer.nl

Wij leveren sinds 2010 EHBO & BHV artikelen aan bedrijven, scholen en particulieren in Nederland, België & Duitsland. Door onze klantgerichte service, expertise en scherpe prijzen onderscheiden wij ons van de markt. Al onze koffers en verbandmiddelen zijn van de hoogste kwaliteit en voldoen aan de laatste richtlijnen.