Pluspunten

Duidelijke, heldere site. Vantevoren toch nog ff contact opgenomen voor extra info. Snelle levering na bestelling.

Nvt

Pluspunten

Wij zijn al jaren vaste klant bij EHBO-koffer. Wij bestellen altijd de koffer A, deze bevat alles wat we nodig hebben en is duidelijk ingedeeld. Erg blij mee!

Het zou super zijn als het pictogrammen assortiment nog verder zou worden uitgebreid.

Pluspunten

Snelle correcte levering

Geen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer fijne producten van goede kwaliteit tegen scherpe prijzen. Daarnaast een erg fijne klantenservice. Binnen enkele uren kreeg ik antwoord op al mijn vragen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

- Wisten precies welke EHBO-koffer ik nodig had voor ons productiebedrijf - Goede aanbeveling van extra producten - Bestelling volgende dag netjes geleverd

• Communicatie
  • Snelheid/Levertijd

Weteringschans 165

1017XD Amsterdam

085-4019364

Over EHBO-koffer.nl

Wij leveren sinds 2010 EHBO & BHV artikelen aan bedrijven, scholen en particulieren in Nederland, Belgiƫ & Duitsland. Door onze klantgerichte service, expertise en scherpe prijzen onderscheiden wij ons van de markt. Al onze koffers en verbandmiddelen zijn van de hoogste kwaliteit en voldoen aan de laatste richtlijnen.